Spis co jsem osobne zaregistroval, tak maji VIP navic mista pro vic postav, vic ras a povolani, vic ukolu a vubec jim je hra zprijemnovana, ale ja mel radost, ze jsem si mohl aspon zahrat, pac je to opravdu dobra MMORPG. Navic nektere VIP featurky se daji jednorazove dokoupit.
Kdyz prodam nekomu stul, taky z toho vyrobce nedostane ani korunu. Ja si pak ale budu muset koupit novy, takze na tom vyroce vydela o to vic. =/ Jsou jak blbi. Nevim, proc by meli mit vydavatele softwaru vyhody oproti ostatnim komoditam trhu (jako treba to truhlarstvi). Proste, kdyz si neco koupim, mel bych mit moznost to zase prodat. Nikdo nema pravo zakazovat mi prodej neceho, co je moje (koupil jsem si to).
DragonFable je taky massive singleplayer online hra. Kdyz je treba event - najezd "zloduchu", tak se na jejich porazce podili vsichni bez toho, aniz by se potkali.
No jestli se to krom tech jmenovanych novinek priblizi spis trojce nez petce, tak si za nimi snad i zajedu a zulibam jim nohy (X-P). Ta redukce surovin je podle meho logicky krok, stejnak mely rtut, sira, gemy a krystaly stejny vyznam, jen se lisila jejich potreba u ruznych frakci. Takhle maji vsichni o co bojovat, protoze to potrebuji vsichni. A taky at zpristupni od zacatku vic kampani, ta jedna u petky byla tak nudna, ze jsem ji ani nedohral a hral jenom multi.
Ale to je prece to, o cem kazdy vi. Hry maji byt jednoduche (hratelne) a zabavne, a to porad. Dneska se delaji hry se slozitou grafikou, se slozitym ovladanim, se slozitym pribehem, ale v tom zabava netkvi. Jen si vzpomente na ty stare pecky jako Mario, kolik jste stravili noci jen u prvniho lvlu.
Akorat je skoda, ze se nad tim zamysli akorat redaktor serveru o pocitacovych hrach a ne nikdo, komu by naslouchaly masy lidi. Podle me by tomuto a podobnym tematum slusel pekny dokumentarni serial, ktery by davali na CT2 kazdy tyden od osmi vecer. Myslim, ze by to takhle mohli vydrzet i rok nebo viic, protoze takovych problemu se roji cim dal vic a i minulost je jich plna.