Ale tak co si budem povídat, Uncharted nic tak objevnýho s mladym hrdinou neudělal. Tomb Raider The Last Revelation tohle měl už devatenáct let nazpátek ;)
@pavel.makal: No survivalem by to u mě zabili úplně nejvíc... ještě by tam mohli být zombíci, mikrotransakce (dokupování čepic a kožíšků) a procedurálně generovaný dungeony... Ale stejně - jsem z těch open-worldů, který musej být pořád větší a větší, poněkud unavenej. Nemám čas jedný hře věnovat desítky a stovky hodin...
Při čtení nadpisu jsem se zaradoval, ale jakmile jsem se dočítal o open-worldu a craftění, nadšení spadlo na bod severskýho mrazu. Co je sakra dnes špatnýho na poctivý, na levely rozdělený, lineární řezničině?
Už mě nebaví, jak se jásá nad každou odladěnou hrou. To by měl bejt sakra standard, ne něco, za co budem děkovat všem svatým! Chtěj studia naše peníze? Chtěj. Dělaj se kvůli tomu podělaný předobjednávky (čti předojebávky)? Dělaj. A většinou pak dostanem nedodělanej výkal, kterej další měsíc vývojáři tvarujou do věžičky. A já chci za svoje vydělaný peníze dostat produkt, kterej můžu hrát v klidu hned. A je vážně ubíjející u každýho očekávanýho titulu jen prosit herního boha, aby se to tentokrát povedlo... aby vyšla odladěná hra... A pak čas od času odladěná hra skutečně vyjde a lidi oslavujou něco tak (teoreticky) samozřejmýho, že mi zůstává rozum stát...
Jenom lenost okecaná debilníma řečičkama. 16 let starej Serious Sam šel hrát ve čtyřech lidech na jedný obrazovce. Ale doba se asi prostě změnila... Mně to netrápí, já to hrát nebudu... ale z dlouhodobýho hlediska je tenhle trend špatnej.
Tak možná, kdyby EA nedělalo jako svoje lineární hry takový sačky, lidi by to víc bavilo. Tohle je takovej klasickej výblitek, aby si kryli zadnice s těma jejich průsrama. Mně zas nebavěj multipayerovky nebo ty neustálý gigantický open-worldy s craftěnim a online prvkama. Lidi lineární hry hrát pořád chtěj. Ale DOBRÝ lineární hry.
Tak on je rozdíl mezi mikrotransakcema v mobilní free-to-play blbince a mikrotransakcema v normální AAA velký hře, co se prodává za plnou cenu. Prostě je. A já si ještě hodně živě pamatuju, jak se objevily před několika rokama první náznaky mikrotransakcí ve velkých hrách (tušim, že šlo o Asasína, ale možná se pletu) a my se tenkrát smáli, jak jim tohle přece nemůže u hráčů projít... že jim to všichni omlátěj o hlavu... a hle, máme rok 2017 a hráči jsou očividně úplně blbí, když drzost herních firem dokázali podporovat svýma prachama natolik, že to pak eskaluje do takových kauz. V zásadě teda neni až takovej problém v EA (samozřejmě, že je, dělaj hromadu idiotských rozhodnutí), ale hlavně v nách hráčích, protože jsme takoví debilové, že tu poptávku vytváříme.
He He... a pak se divěj, že jim u tý hry nikdo nevydrží. Ať z toho teda nedělaj takový jednohubky. Mám řadu starých her, který jsem rál x-krát a hraju je víceméně znovu a znovu až dodnes. Ne proto, že bych neměl co hrát, ale proto, že jde o tak kvalitní zážitky, se se k nim člověk prostě rád vrací. Viz třeba už jen tady zmiňovaná série Dark Forces/Jedi Kniht. Tam je každej díl pecka (i když Academy už mě tolik nebaví) a daj se hrát pořád. Kdyby dnes udělali podobně poctivou singlovou hru, klidně s přidruženym mulťákem, lidi by to neměli nutkání vracet do bazáčů... a mulťák by taky řady z nich hrála, pakliže by byl dobrej. Ale dělat hru čistě MP s přilepenou kampaní, aby se neřeklo (nechci soudit, ale dle herní doby to prostě neni stěžejní část hry) je styl, kterej mi dnes vadí. Řada lidí jako já má prostě ráda poctivej singl, co nich nedělá dementy, a tak si Battlefront 2 zkrátka nekoupěj, když viděj, že jsou to skoro vyhozený prachy. A EA pak dření zisky mikrotransakcema, tim smradlavym morem dnešního herního průmyslu... Fuj, to jsem se vypsal, jdu si zahrát Jedi Outcast :P
Mně teda taky ten originál přijde mnohem lepší... ten remaster je hrozně překontrastovanej a přesaturovanej... navíc samotnej Batman vypadá jinak... má takovej hloupější výraz :/
Jako za novou hru se Sonicem jsem rád, ale tohleto neustálý recyklování Green Hill Zone už je trochu únavný. Tahle úroveň už byla předělná v Generations (a bude i v Sonic Mania) a vypadala tam mnohem líp než tady. Navíc měla svou ikonickou hudbu, která je tu nahrazená nějakou novou. Líbí se mi, že jde SEGA pořád timhle směrem a i v dnešních hrách s modrym ježkem jsou takhle klasicky stavěný "2D" úrovně.... ale uvítal bych i trochu originality než jen neustálý připomínání "hele, podívejte, jak ty hry se Sonicem bejvaly super". Už to udělalo Generations, podle mě naprosto skvěle... ale je čas se zase hnout dál.
Residenta ani Silet Hill jsem na PS1 nikdy nehrál (neměl jsem PS1), ale tohle mě hrozně baví... jasně, kdekomu to může připadat hnusný, jenže pro mě tahle stará grafika vytvářela vždycky mnohem děsivější atmosféru, než ta vymazlená moderní. Všecko je tak nějak víc creepy.
@Beranir: Právě proto, co psal red-icius. Dabovat by měli profíci a ne jen tak kdekdo čistě proto, že "jeho hlas je známej". Dabing Blackhole jsem slyšel a je to teda dost amatéřina... Věř mi, setkal jsem se se skutečnýma profesionálama v dabingu při práci... a třeba takovej Bohdan Tůma je úplně jiná liga.
Tak jako vypadá to řádně quakovsky.... ale na ty "special abilities" se prostě měli vykašlat, to v Quakovi nemá co dělat. Oni sice řikali, že "ty schopnosti vlastně nebudou tak důležitý, pořád to bude skill-based hra," ale už jen to, že tyhle fíčury jednotlivých postav teď budou takhle promovat, řiká docela opak. Kdyby prostě rozjeli kampaň tak, že to bude starej dobrej Quake s nějakýma věcma navíc, a hráč by si pak na ty jednotlivý schopnosti sám přicházel, tak neřikám ani popel... Ale co se tu rozepisuju, mě ta hra nakonec vlastně moc nezajímá, já bych chtěl singlovýho Quaka.
To je fakt odporný... už ty samotný hry dneska zabíraj nechutně moc místa... a pro mě všecko, co má víc jak 50GB je prostě prasárna. I to je jeden z důvodů, proč čim dál víc tíhnu ke starým hrám (hergot, první DOOM má 20 mega a kolik s tim je i dnes zábavy!). Tohle megalomanství jen proto "že můžem" mě nebaví.
He he... když si PCčkáři stěžujou, že se nějaká hra ovládá blbě, konzolisti řeknou "si vem gamepad"... ale když si některý konzolisti vemou na střílečky prostě vždycky lepší a přesnější kombo K+M, tak to je pak najednou nefér vůči uživatelům gamepadu... a Blizzardi pak budou vymejšlet, jak zamezit na konzolích používání K+M? To je fakt směšný... Ať si kdo chce používá gamepad (já ho na PC u některých žánrů taky používám), ale ať pak nebrečí, že mu to nejde tak jako "tomu s myší a klávesnicí".
EA, vykašlete se na trapnej macho styl, na online fíčury, dejte mi hru jako byla NFS4: High Stakes, nebo aspoň jako poslední Hot Pursuit, a plácnem si. Dřív ne.