Zpět na článek

Diskuze: Víme, jak dlouho trvá kampaň Battlefrontu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
25. 10. 2017 18:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot: Takže můžeme porovnávat jen to, kde se střílí ale nic navíc? :D Ok, tak třeba Doom - minimálně dvojnásobná kampaň (mně zabrala 15h) za ty samé peníze. Říkají 5-7h, a při takovém odhadu to většině lidí zabere spíš těch 5h, jak to s oficiálnímy odhady běžně bývá. To je za +- 1500Kč prostě hovadina. A to ani nepočítám výbornou znovuhratelnost Dooma :-)

KnedlikCZ
KnedlikCZ
Level 1 Level 1
25. 10. 2017 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomas.hluchnik: Manweer Heir je rasista a pokrytec říká to jenom aby zůstal na výsluní ale přitom to sám dělal když byl ještě v Bioware

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
23. 10. 2017 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot: pokud máš rád SW a nehrál jsi Jedi Academy, tak doporučuji rychle napravit! :) je to velký hřích a je to daleko lepší než Force Unleashed 1 a 2.
Styl boje mečem je naprosto parádní a je škodá že místo dotažení k dokonalosti nám EA dopřává jen průjem.

Micuda98
Micuda98
Level 1 Level 1
23. 10. 2017 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Multiplayer mě ve hrách nezajímá, tedy pokud to není co-op kampaň.
Takže abych zaplatil 1600 za (zaokrouhleme to nahoru) 10 hodin hraní...

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
23. 10. 2017 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasně ideální hra pro stáhnutí z torrentů díky délce kampaně. Díky. Doufám že ji schopní piráti osekají o MP bazmek a hra nebude zabírat tolik.

Pozastavený účet
Pozastavený účet
Level 1 Level 1
25. 10. 2017 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot: Dobrá hra nemusí být dlouhá.Stačí 8 hodin, ale musí to být jízda se strhujícím příběhem, charaktery i audiovizuálem a především gameplayem, jinak si těch 8 hodin neužiješ.
Problém je to, že krátké hry s gameplayem ála CoD nebo Battlefield prostě mají krátké a až na výjimky průměrné až podprůměrné kampaně(výjimkou je kampaň CoD:IW).
Kdyby to byla jízda jako Doom, nemám problém. :)

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
25. 10. 2017 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot: To je jako hájit, když by člověk koupil Fabii za 900 tisic ... někomu taková velikost stačí, ale to nic nemění na tom, že nemůže stát jako auta s dvojnásobnou velikostí.
Tedy Battlefront svou cenu obhájí pouze a jen u multiplayerového hráče. Samotná kampaň jako tahák ke koupi je hovadina, pokud se z toho nevyklube něco legendárního, což se nestane imho :-)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
25. 10. 2017 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot: A moje oblíbená hra je Bloodborne, která je v mnoha hodinách mnohem intenzivnější než drtivá většina jednohubek...

Ano, uměle natahovaná hratelnost je špatná. Jinak, s tím tvým steakovým přirovnáním táhni do hajzlu, nikdy jsem neřekl, že délka je pro mne hlavní, naopak. Říkám, že sakra existuje i něco mezi intenzivní jednohubkou a nastavovanou kaší.

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
25. 10. 2017 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Máš to ode mě vysvětleno i s příklady, co víc bys mohl chtít? :) Hra má být tak dlouhá, jak to vyžaduje její příběh. Ne kratší, ne delší. Nevšiml jsem si, že by u kasy v kině někdo nadával, že za tenhle film platit nebude, protože má jenom 1h 50min, že si radši počká na nějaký ten tříhodinový. Jackson natáhl malou 60stránkovou knížečku jménem Hobit na tři 3hodinové filmy- kdyby se držel původního plánu, nemusel z toho být takový nezáživný paskvil.
Moje oblíbená hra je třeba Journey- hříčka, která má sotva hodinu, ale zato je po všech stránkách mnohem intenzivnější, než leckteré mnohahodinové hry.
Asi zkrátka patřím k lidem, co raději půlkilový šťavnatý steak, než kilo a půl ovesné kaše. Jestli ty to radši obráceně, pak ti nejspíš nemám šanci svůj postoj vysvětlit.

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
24. 10. 2017 22:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukám, jaká se tu o mě nerozběhla diskuze. :) Tak tedy, pro vaše ujištění, všechny hry, o kterých jsem tu psal, jsem dohrál. Vyjma Jedi Academy, na které si Minstrieli bohužel už asi nenajdu čas, musel bych obětovat nějakou novou hru a to se mi nechce.
Délka kampaně je pro mě dostačující, lineární střílečky fakt nikdy o moc delší nebývaly. Nevím, jestli lidem selhává paměť, ale hry v 90. letech nebyly znatelně delší, než dnes. Možná, že bylo těžší je projít (složitý level design, málo lékárniček), čímž se natáhla herní doba, to ale nepovažuji za klad, spíš za zápor dnes již překonaný.
Jediná doba, kdy vycházely delší hry bylo tehdy, když začaly vycházet výhradně na CD, aby se ukázalo, o kolik víc se tam narve než na disketu. Taky ale tehdy ty střílečky měly generické prostředí, kanály, laboratoře, tunely, potemnělé sci-fi koridory, prostě spoustu nezáživného balastu, který chci dnes ve hrách vidět co možná nejméně.
Příklad za všechny- první Far Cry, levely odehrávající se v džungli a po ostrovech jsou dodnes na špičce herního designu. Levely z interiérů, které hru uměle natahují, ji stahují do vod béčkové produkce. Když si tuhle hru jednou za čas zahraju, většinou tyhle levely přeskakuju. Bylo by daleko lepší, kdyby ve hře vůbec nebyly, i když by hra pak byla o pár hodin kratší.
Příklad 2- Uncharted 4, které má oproti hrám z původní trilogie téměř dvojnásobnou délku. U té jsem si ale nevšiml, že bych se kdy nudil. To přišlo až se čtyřkou, pasáž z dětství zcela zbytečná, a jestli tam musela být, tak zbytečně dlouhá (vždyť tam půlhodiny jen chodíte!), stejně tak posledních cca 5 levelů z Libertalie, kdy vždy půl hodiny někam skáčete a modlíte se, aby už se něco stalo. A ten souboj, který přijde, je úplně stejný, jako ten předešlý, protože jinak už to vymyslet nešlo, jen měly být lépe rozvrstvené, aby to nebylo tak nápadné.
Stejně to vidím i s tímhle Battlefrontem, radši několik rozmanitých, dechberoucích, zajímavých levelů, než velká nuda, nuda, šeď, šeď.
P. S. Vzpomeňme krásného českého úsloví, že někdy méně znamená více.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
24. 10. 2017 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jay7485: Ale proč to bráníš, když se EA chlubila jak bude singleplayer v BF2 dobrý.
Na tak obří studio mi to přijde opravdu žalostné. Dobrá singleplayerová hra tohoto formátu by mohla s příběhem dát s klidem 10 - 12 hodin. Zde se hovoří o tom, že lidé chtějí kvalitní single SW hru, a EA jim po x letech dá něco takového. Zatím nechci soudit single dokud neuvidím recenze třeba překvapí a bude to kvalitních 7 hodin, ale EA :D.
Hlavně dát do hry loot boxy za prachy a 5 DLC a jsme doma.

Jay7485
Jay7485
Level 1 Level 1
24. 10. 2017 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prostě to chce si BF2 neplést se singlovou hrou. :-)

michalnezval@seznam.cz
michalnezval@seznam.cz
Level 1 Level 1
24. 10. 2017 05:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby tech 5-7 hodin bylo aspon opravdu kvalitnich,vetsinou je hra prumerna a nezbyva, nez zase treba rok,dva cekat a doufat...

Cimba4@seznam.cz
Cimba4@seznam.cz
Level 5 Level 5
23. 10. 2017 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalnezval: ja osobně nejsem nějaký velký hráč a nesedím u toho pořád. hraji když mám chuť. denně u toho určitě nesedím. takže stačí bohatě 7h. singl. na 14dní mám co hrát. ale každý je jiný.

martinbucek@centrum.sk
martinbucek@centrum.sk
Level 1 Level 1
23. 10. 2017 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: ak nehral jedi knight, preco mu doporucujes posledny siel?, ak mu nerobi problem starsia grafika, tak pekne od zaciatku, dark forces

michalnezval@seznam.cz
michalnezval@seznam.cz
Level 1 Level 1
23. 10. 2017 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtel sem si tu hru koupit,ale takhle nedam vyvojarum ani halir a stahnu to,dobre jim tak...

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
23. 10. 2017 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomas.hluchnik: Naopak, dost často ve hrách umírám. Taky nepatřím k těm, kdo by hráli na easy, zpravidla hraju na normální obtížnost. Třeba Uncharted jsem hrál i na Crushing, pak se hra znatelně protáhne, to uznávám, třeba až na 12, 13 hodin. Stejně jako když člověk hledá všechny poklady, pochopitelně bez návodu. To ale většinou nedělám, takže ty časy sedí. Ve hře nejde téměř nikde zabloudit a na normální obtížnost je vyloženě těžkých soubojů taky poskrovnu.
Pokud jde o původní Dark Forces 1 (14 cca čtvrthodinových misí) a 2 (21 cca čtvrthodinových misí, z toho některé párminutové bossfighty), nebo o odnož Force Unleashed, kde snad nejde umřít, nebál bych se tyhle hry označit za vyloženě krátké.
A ne, speedrunner fakt nejsem, dokonce bych řekl, že se mi takové hraní nelíbí. Jedu sice na pohodu, ale taky už nemám tolik času, tak jsem se naučil neprolézat ve hrách každý kout a jít pokud možno co nejpřímější cestou.

MartinEK4
MartinEK4
Level 1 Level 1
23. 10. 2017 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím si že to úplně stačí, nikdo od toho snad nečekal další Kotor. Hlavní tahák pro mě zůstává MP. Beta mě v tom jen ujistila.

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
26. 10. 2017 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Dokola tu omíláš ty, já trpělivě vyvracím jeden po druhém vaše argumenty. Ačkoli chápu, že tě to může štvát, když nedokážeš s diskuzí držet tempo, narozdíl třeba od Wexze.
Jinak stále věřím tomu, že hra nebude mít pět hodin, ale spíš k těm sedmi, dám si vyšší obtížnost, párkrát umřu. Ale abych byl fér, teď mě napadl příklad proti mému tvrzení- Max Payne. Všechny díly jsem hrál poměrně dlouho, dost možná k 10 hodinám, je to lineární střílečka, prostředí je šedivé až hrůza, a přesto je to super hra.
Tak nevím, možná je ten rozdíl v produkci- kolem Maxe nevybuchuje celý New York, nestřílí tam po sobě desítky NPC najednou. Když Max na konci sejme helikoptéru, je to jakési zadostiučinění na konec celé hry. Když v Medal Call of FrontField sejmete dvoustou stíhačku, a to pokaždé stejným způsobem, ztrácí to efekt a stává se nudou, alespoň tedy pro mě.
Jo, kdyby byla každá mise na jiné planetě, proti jiným nepřátelům, jednou stealth, jednou bitva, jednou let/jízda v nějakém vozidle a pokaždé by byl boj něčím ozvláštněn, nikoli repetitivní, nebránil bych se tomu, aby byla kampaň delší. Ale obávám se, že tihle vývojáři nejsou tak schopní, aby dokázali hru tak skvěle namixovat.
Takže jestli budu hře po vydání něco vyčítat, bude to špatný, nesmyslný příběh nebo špatná hratelnost, ale rozhodně to nebude herní doba.

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
26. 10. 2017 04:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot: Hele rozumim. Myslime to kazdej lehce jinak. Napriklad Firewatch - cca 5 hodinova dobra hra se zajimavou atmosferou. Vidim v tom problem, protoze kdyby tahle hra byla delsi, tak by tim byla jenom lepsi. Vic tech skvelych dialogu s Delilah, vic ruznych prochazek po krasnem svete a objevovani, nejake dalsi mozne aktivity apod.
Bylo by vice prostoru uzit si jadro hry - atmosferu a rozhovory po vysilacce.

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
25. 10. 2017 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: Mass Effect je především RPG hra, trávíš čas vylepšováním Shepparda, spoustou rozhovorů, souboje jsou založené na tom, jak kooperuješ svůj tým, atd. Nic z toho v Battlefrontu není. V Battlefrontu se jen střílí. A to se po čase omrzí.

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
25. 10. 2017 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: To je jako kdybys říkal že náklaďák Tatra má být dvojnásobně dražší než Lamborghini, protože je jistě dvojnásobně větší i těžší. Nebo třeba chleba je mnohonásobně větší než takový diamant.
Staré MoHAA se dohraje asi za 4-5 hodin a nikdo o něm nic špatného neříká, protože to je prostě dobrá hra. Tečka. Na délce nezáleží.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
25. 10. 2017 06:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot: Nechápu, proč je na výběr jenom natahovaná nuda a kraťoučká jednohubka. Neříkej mi, že by vývojáři nezvládli vymyslet dobrý singl na dvojnásobnou délku, zvlášť v univerzu SW, kde je spousta možností jak oživit hratelnost (vozidla, hraní za obě strany, vesmírné bitvy, souboje jediů apod.). Jasně, že zvládli, akorát nechtějí.

Jay7485
Jay7485
Level 1 Level 1
24. 10. 2017 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dýlka toho single sice neni nic moc a taky mě to mrzí, ale u hry soustředěný na MP se při zdravym rozumu nic jinýho čekat nedalo. Celkově se pořád předpokládá hra na desítky až stovky hodin.

Reklama
Reklama