Zpět na článek

Diskuze: Lineární hry hráče nebaví, vysvětluje EA

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
30. 11. 2017 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

EA nebaví lineární hry a mne zase nebaví hry od EA. A jsme si kvit.

Lex_
Lex_
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale zajímalo... ježiši kde to zase vzali to je hrůza pořád poslouchat ty blbosti co si EA vymejšlí.

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U4, TLOU, jasně ale on je i Resident Evil 7 celkem úspěšná "lineární" hra. Pokud v EA single hry dělat nechtějí, tak nemusí, však to co v poslední době předvedli stálo za prd. Mirrors Edge Catalyst, nuda, příběh o ničem, otevřený svět na jedno brdo, takže také nuda. Mass Effect Andromeda, tak to sice lineární hra neni, ale pokud jedeme příběh, tak se jede po linii a ten je fakt nudný a slabý. Celý Mass Effect Andromeda je prostě nepovedené pokračování. EA je fakt na dně, hráčům nemá co nabídnout což je patrně důvod proč nebude příběhovky dále dělat. Neumí je prostě, jsou drahé a nevýdělečné, zejména v porovnání s RPG open world hrami plných loot-boxů a mikrotransakcí.

Adam2153
Adam2153
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naopak, co bych dal klidně za The order 1887, vedle všech těch Skyrimů a Assassinů by to byla vítaná změna. Aspoň nový InFamous kdyby bylo, superhrdinský městský akce jsou super, ale nevim jestli chci hrát další obrovský open worldy, Horizon mi stačí.

IDKFA
IDKFA
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já to čtu asi takhle...

Lineární hry hráče (podle nás) nemůžou bavit, protože je tam postup „daný“ a ti si potom nemůžou vychutnávat volný postup (grind), což je skvělý zážitek, který se dá zlepšit už jen tak, že si koupí lootbox za reálné peníze. No není to vzrušující?

Beerminator
Beerminator
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aha... tak ešte že mi EA vysvetlila, že ma lineárne príbehové hry nebavia. Ďakujem im za to... :D

michalnezval@seznam.cz
michalnezval@seznam.cz
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel1893: presne tak;-)

MaxLaMage
MaxLaMage
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč si zde diskující myslí, že singleplayer hra = lineární hra? EA mluví o lineárních hrách typu Uncharted, nikoliv o SP hrách. Zrovna níže zmíněný Prey nebo Dishonored rozhodně lineární hry nejsou.

Tomee
Tomee
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thomaas23: Samozřejmě, že najdeš tituly, o kterých se to říci nedá... ale globálně se bojím, že mají v EA pravdu (a to EA opravdu nemám rád)... podívejme se na prodeje čistě single her v různých žánrech..Prey, série Dishonored, série Evil Within... ve skrze dobře hodnocené hry, ale nic z toho nemělo žádné úžasné prodeje a to koukám jen na Bethesdu, která jeden z mála molochů co se ještě soustředí na single hry... To nemluvíme, jak prodejně dopadl novej Wolf..taky nic moc

Velkých AAA single her rapidně ubývá... A naopak, multiplayery s bedničkama a mikrotransakcema se hrajou ve velkém... to je prostě holej fakt :(

Bojím se, že buď dojde na zdražení her, nebo se AAA single tituly pomalu přestanou vydávat a bude jich ještě méně...

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Snad se Disney vzpamatuje a příště šoupne SW licenci někomu kompetentnímu. Nejlépe žádnou exkluzivní.

michalnezval@seznam.cz
michalnezval@seznam.cz
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vrzalík: jjo,tak tak;-)

Micuda98
Micuda98
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

„z ekonomického hlediska,“ - Určitě by je to zrujnovalo...

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, kvalitní Star Wars hra by se neprodávala, protože je lineární. Asi jako se neprodávalo Uncharted, nebo Last of Us. To v EA pracují jenom totální dementi? Proč už proboha nepřestanou věřit těm jejich focus grupám, které nikdy neměly pravdu?

Beznámahyč
Beznámahyč
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prečo teda EA nezačne rovno vyrábať automaty do kasín?

michalnezval@seznam.cz
michalnezval@seznam.cz
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

EA to sou vazne ubozaaaaaaci,udelaji takhle spraaaaaskanej singl a napisou takovou sracku....misto aby se stydeli ,omluvili a napravili , ze sprasili a trestuhodne nevyuzili potencial,kterej Hvezdny valky maji, navic na novym Frostbite enginu ,tak mam cist od zdechlych hamiznych EA takovy sracky....ubozaci,skurvy na co sahnou,hovada...Meli udelat treba neco jako Mass Efect,ale z prostredi Hvezdnych valek a ne takhle debilne zvanit,uz su na ne a na podobny tlachy vazne alergickej...

Jay7485
Jay7485
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uvidíme, co si vymyslej za důvod, až budou zavírat Respawn po vydání dalšího Titanfallu.

jary.burian@hotmail.com
jary.burian@hotmail.com
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dle me jsou studia cim dal tim linejsi. EA je pro me herni odpad, ale kdyby se kazdy snazil jako Nintendo a NaughtyDog tak to vypada uplne jinak a Single hry by byly stale popularni. Jenze dneska se kazdy snazi vydelat stylem pay2win atd atd kupujte balicky, zbrane atd. Je to mor cele doby. Jeste ze tu mame treba to Nintendo. Tam si dam novou Zeldu nebo SuperMaria a muzu si to uzivat single. A kdyz mam chut na online dam si Splatoon 2. Spinu EA bych ani nechtel. Rocne recyklovane napady.

ShadeHunter
ShadeHunter
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Same blbosti:
1- Simpleplayer hry maju velky uspech viz Uncharted, Doom, HorizonZero dawn, Zelda, Mario, Wolfenstein, Fallout, Skyrim, Life is strange, Deus Ex, UntilDawn, a mnoho dalsich. NIe je to o tom ci je hra singleplayer alebo multiplayer. Je to o tom aka dobra ta hra je a aka silna je ta znacka. Ako vieme tak EA kasle na kvalitu hier a na silu znaciek este viac (viz. MassEffect)

2- "...jak hru dostat do podoby, v níž by herní zážitek odpovídal tomu pro hráče nejlepšímu.". Toto su typicke politicke zvasty. Viz konflikt s dalsou vetou: "Rozhodli jsme se k tomuto kroku čistě z ekonomického hlediska." Tak slo im o to najlepsie pre hracov alebo o ekonomicke hladisko? Odpoved vieme.

To je ako ked Sony prehlasilo, ze Backward Compatibility nikto nechce. Realne ju na Xboxe vyuziva vacsina hracov a niekde padali odhady, ze cca 20% casu sa hraju prave kompatibilne hry. Realne to je o niecom inom, a to ze je problem to spravit kompatibilitu (obzvlast s PS3 architekturou) a nie je to ekonomicky vyhodne. Ostatne ten vyvoj sa MS asi tiez este nevratil, pretoze kvoli tomu nezacali predavat rapidne viac xboxov. Je to stavka na dlhu trat a z dlhodobeho hladiska to ma pre nich velky vyznam.

thomaas23
thomaas23
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, treba takove Uncharted je vylozene prodejni propadak :D

Jay7485
Jay7485
Level 1 Level 1
30. 11. 2017 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: A komu? Většina dřív kompetentních studií dneska patři pod EA...

Pavel1893
Pavel1893
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě přijde EA jako komunistické vedení za minulého režimu:"O tom co se Vám líbí hrát,rozhodujeme my strana a vláda" :-).

Vrzalík
Vrzalík
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když slyším slovo EA, tak zapínám IGNORE režim. Kéž by to udělal alespoň každý 3. hráč na této planetě. :-) Ty jejich hry za nějaký čas, aby to někdo hrál, budou muset dávat zadara. :-) Jaképak ekonomické hledisko. :-) Kamarádi si pletou pojmy, první musí být srdíčko a skvělé hry a pak se peníze posypou, ale naopak to nefunguje.

Pavel1893
Pavel1893
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co to melou za blbosti.Kvalitní lineární hry jsou schopné velkých prodejů,viz.hry uvedené níže (Uncharted,The Last of US,a jiné),nicméně to chce od vývojářů trošku jiný přístup.
1.Dělat hru hlavně pro hráče,trochu najivně napíšu s láskou.
2.Mít kvalitní,nosný příběh.Pěkná grafika je dnes standard a wau efektů je všude plno,ale pokud má hrá být úspěšná,musí hráče bavit,vtáhnout ho do děje.
3.Musí s určitou mírou,spolupracovat s komunitou,mít od ní zpětnou vazbu,naslouchat jejím potřebám.Samozřejmě né za každou cenu,pak z celkem kvalitní hry může vzniknout kočkopes.
Takže když to shrnu pokud vyvojáři udělají hru se zajímavou grafikou,poutavým příběhem s možností opakovaného hraní,tak si myslím,že prodeje budou.Vždyť i u lineární hry pak může být mulťák,který se dát dobře hrát.Zvovu uvedu např.Uncharted,nebo The Last of Us (tam byl hodně zajímavě udělaný).Jenomže mi připadá,že teď všude frčí open-world,tak ho tam musíme dát taky (přitom mi příjde,že taková hra se musí dělat obtížnějí i víc stojí).Já,jak jsem měl open worldy rád,tak už se mi začínají pomalu zajídat.Jak rád bych si zahrál např.nějakou kvalitní hru ve stylu Splinter cell,nebo nějakou dobrou koridorovou military střílečku ve 3osobě.Ale ne s příběhem na 6 hod.Pokud by něco takového vyšlo a příběh by měl aspoň 12 hod a byla by tam opakovatelná hratelnost,tak jim klidně plnou cenu dám a rád.

Khalashnikovf
Khalashnikovf
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kecy, spousta lidí pořád chce lineární hry, jinak by se neprodávalo tolik CoD, nebo Uncharted. Kdo má pořád stát o masivní světy narvaný alespoň 30 hodinovm příběhem a dalšíma 50 hodinama nudného hledání ničeho a toho samého.

spoock
spoock
Level 1 Level 1
29. 11. 2017 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

lineární hry nemůžou mít lootboxy

Reklama
Reklama