@Gio1: Tyhle řeči jsou tu odjakživa: ,,PC umírá! Budoucnost je v konzolích!'' Leda kulový, jenom chtěli RDR2 co nejdřív vydat a vybodli se na optimalizaci ;)
@Mitsurugi: Ona je otázka, jestli po 18 letech má vůbec cenu BG obnovovat. Očekávání by eventuelně byla sakra vysoká, museli by přijít s novým příběhem, protože Bhaalspawn série byla uzavřená datadiskem ToB... Osobně bych asi byl radši, kdyby nechali hry být. Na druhou stranu, po příšerné travestii jménem Siege of Dragonspear je fakt, že by mohli napravit pachuť, kterou Beamdog ve svém rozmáchlém bloudění napáchali. Za sebe říkám spíš ne.
Nezlobte se na mě, ale nijak extra to nevypadá. Jestli je nic moc remaster 14 let staré hry to nejlepší, co na Blizzconu vyhlásili, tak potěš pánbůh. Diablo: Immortal je plivanec do tváře všem fanouškům; po fiasku jménem C&C fakt nechápu, jak tohle někomu přišlo jako dobrý nápad.
@_d0p3: Jde o to, že všechny namlsali prohlášením o ''vývoji několika her v rámci Diabla''. D4 jsem osobně ani nečekal, vzhledem k tomu, že sami řekli, že tam nebude. Vždyť i Bethesda u vyhlášení nové mobilní hry alespoň přidali teaser na ES VI. Navíc sis odpověděl sám; na Blizzconu čekáš něco jinýho, než jako hlavní hřeb programu mobilní hru od čínského studia.
Hraju HotS skoro od začátku a největší průser je zkrátka matchmaking. Zcela běžně jsou hry hráčů level 1-50 vs 400+. QM i SL. Nejhorší je samozřejmě, když hrajete solo a hra vás hodí do takové skupiny lowlevelů, váš vysoký level match vyváží a výsledná hra je do deseti minut rozhodnutá.
Upřímně, BR hry nemusím, prostě to není můj šálek čaje, ale pokud to zaměstnává ty uječený 12 letý parchanty a nehrají nic jiného, tak za mě spokojenost. VÏC TAKOVŸCH HER!
Doufám, že tam bude o dost víc interakcí, než v jedničce. Kupříkladu kdybych si vzal Fire Godlike s tím, že v Deadfire regionu jsou obávání... Budu moct procházet nepovšimnut ulicema, nebo ne? :D