chevy : Já neplakal, ona frustrující občas skutečně je...třeba nechápu proč jsem se kvůli každému pokusu u Gwyna musel probíjet přes těch 5 black knightů..stačilo by, kdyby bylo před každý bosem ohniště...třeba.
A jinak s tím parry - zrovna DS se dá hrát mnoha způsoby, nedá se říct třeba, který štít je nejlepší, dá se jen říct, který je nejlepší pro daný build, vytýkat mi proto že jsem noob protože neparíruju......a ano, ať klidně jsem, nijak si na HC statusu nezakládám :)
Obyčejná hra jde dohrát bez parry...max jako speciálka Havel´s shiledu :p
Ale jo, proti tomuhle kroku budou v zásadě protestovat jen HC hráči, zakládající si na svém statusu, že hru pokořili...No bóže, tak budete/me říkat "Dojel jsem DS na HARD" místo dnešního "Dohrál jsem DS". Já vím, není to ono :)
Hra není těžká, jen je občas dost frustrující - jako když se dostanete přes bazilišky v Great Hollow, a dospělá muchomůrka dole vám i v těžké zbroji ubere jedním zásahem 2/3 hp. Spíš ať se v tomhle poučí pro příště - to i Gwyn mi nakládal méně.
Jestli chtějí hru přiblížit většímu publiku, ať ji udělají více user friendly - pořádný bojový tutorial třeba.
Celé to je velmi vytržené z kontextu, bylo to řečeno jako vtip na dotaz o rozsahu hry z hlediska planet - " Well, I can say that we have 19 major worlds. Then we have an indeterminate number of minor worlds. And our goal, obviously this being an online game, that we're hoping is going to last for decades, we're going to be, obviously, adding more to the galaxy map as the game progresses. We want to add dozens of worlds. Hundreds of worlds eventually. In 2025, we'll hopefully have 500 worlds." - proto ten závěr o neúplné hře působí dost nemístně.
Co se týče light/dark side pointů, spousta fanoušků si na jejich zobrazení taky stěžovala, takže předpokládám že už je / bude možnost si jejich zobrazení vypnout. Já osobně to neudělám, protože je to charakteristika výrazně ovlivňující hru(příběh, vzhled, schopnosti, vybavení) a z ukázek co jsem viděl mi přidělené pointy nedávaly vždy vůči provedené akci smysl - takže se radši podívám.
Co se týče 3D spottingu, tak ten je přepracovaný - nově můžete nepřítele označit jenom když na něj máte přímou viditelnost, takže už se nekoná jako dřív "propátrávání křoví". Navíc ten trojúhelníček zmizí když se vám nepřítel ztratí. Jinak vozidla zůstávají údajně označená stále.