Zpět na článek

Diskuze: Dark Souls možná nabídne lehký mód

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

chevy
chevy
Level 1 Level 1
6. 9. 2012 05:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

lol, prej to byla jen chyba v překladu, s tim lehkým módem.

chevy
chevy
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Já jsem ale sprosťák!

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chevy: Co máš sakra za problém?

chevy
chevy
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tarfein: Jojo, a pak plakej jak je hra frustrující, protože ji neumíš a furt chcípáš.

@Mitsurugi: Ty se zas snažíš získat status ignorantního hovada :(

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chevy: Tak bys nemusel používat parry, to je toho. V Zaklínačovi na easy taky nemusíš používat polovinu věcí co máš k dispozici a pořád je to v pohodě.

A jak by to řešili, mohli by to klidně nechat úplně stejně, jenom oslabit enemíky.

@tarfein: Tak jestli DS není těžká tak už teda nevím která hra je těžká. A kdyby to udělali víc user friendly tak by jim začala brečet celá ta komunita "hardcore" hráčů.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chevy: BG a IWD jedou podle DnD což je jeden s nejpropracovanějších systémů vůbec, ale je jiný to je pravda, ale pořád nevidím důvod proč by tenhle systém nižší obtížnost zničila. Třeba Zaklínač 2 taky zahrnuje blokování a parry, precizní úskoky a kombinování s magií (a navíc lektvary, pasti, bomby a oleje), a užít si ho může každý, je pravda že na lehčí obtížnost člověk nemusí používat všechno, ani nijak přehnaně kombinovat, ale nic ti nebrání hrát na vyšší. A o to mi jde, mít na výběr. V tomhle nastavení dokáže Dark Souls být často až frustrující (aspoň pro mě) takže bych vážně uvítal mít možnost zvolit si nižší obtížnost. A kdo to chce mít pořádně těžké tak mu nic nebrání si zvolit tu původní a hrát jak chce. Podle mě to není nic proti ničemu.

chevy
chevy
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Ale s tebou to nemá smysl ;-)

chevy
chevy
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Ale to by pak vůbec neměl smysl propracovaný combat.

benggoro@atlas.cz
benggoro@atlas.cz
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

byla by skoda. myslim ze obtiznost je vihlasena - v dobrem. musim mit!

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tarfein: On ti říkal noob ne proto že neparíruješ, ale proto že si o jeho oblíbené hře řekl něco nelichotivého.

Jenom si všimni, že kdykoliv někdo vyjádří nějakou námitku na Dark Souls tak se tam hned přiřítí chevy a začne házet nadávky na všechny strany. Jestli je fanouškovská základna DS plná takových agresivních fanatiků tak jsem rád že mě to nebaví :D

chevy
chevy
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Jenomže ono to tak vůbec nevyznělo hovádko x(

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tarfein: Taky si myslím, a chevy je asi jeden z nich :D

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chevy: Dokážeš normálně diskutovat nebo se zmůžeš jenom na zesměšňování?

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chevy: To je taky blbost, jde o to aby to zase nebylo moc lehké, dejme tomu že by nepřátelům snížili dmg třeba o polovinu, pořád by byl hráč dost smrtelný, ale jedna chyba by ho nezabila. Navíc ta původní obtížnost tam pořád bude, takže nevidím problém.

Jeffry2
Jeffry2
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

od kdy je sakra moznost zvolit si obtiznost spatna vec? :)) ta hra na vyjimecnosti nic neztrati

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chevy: To si piš že jsi :D

tarfein
tarfein
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chevy : Já neplakal, ona frustrující občas skutečně je...třeba nechápu proč jsem se kvůli každému pokusu u Gwyna musel probíjet přes těch 5 black knightů..stačilo by, kdyby bylo před každý bosem ohniště...třeba.

A jinak s tím parry - zrovna DS se dá hrát mnoha způsoby, nedá se říct třeba, který štít je nejlepší, dá se jen říct, který je nejlepší pro daný build, vytýkat mi proto že jsem noob protože neparíruju......a ano, ať klidně jsem, nijak si na HC statusu nezakládám :)

epileptickejfish
epileptickejfish
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... a nestačila by třeba možnost založení ohniště na jakémkoli místě ?

chevy
chevy
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Ale to s tim parry bylo obecně -_- A nebudu už znova psat, jak jsem to myslel, protože sem to tu napsal už milionkrát (klik klik klik klik klik)

chevy
chevy
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Já neříkám že by ten bojový system lehčí obtížnost zničila, ale prostě bys vůbec nemusel používat parry (v DS je parry něco jiného než v zaklínači) či ostatní prvky soubojového systému a to nemluvím o tom, že by se naprosto vytratil ten adrenalin a pocit satisfakce. Ale zato by to bylo přístupnější více lidem no ...

Jo a taky nechápu jak by to vůbec autoři řešili s level designem (hlavně s rozložením nepřátel)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chevy: Tak mi vysvětli proč v ostatních hrách s propracovanými soubojovými systémy má výběr obtížnosti smysl a proč v Dark Souls ne?

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chevy: Proč by neměl prosimtě? God of War, Devil May Cry, Fallout, Baldur's Gate, Icewind Dale, Neverwinter Nights a spousty dalších her mají propracovaný combat i výběr obtížnosti.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@benggoro (atlas.cz): Blbost, jestliže má ta hra kromě obtížnosti co nabídnout tak nevidím důvod proč nemít na výběr.

chevy
chevy
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Žádný telátko x)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chevy: Já jsem si dělal srandu ty hovado, proto je tam ten smajlík. Pořád tu dokazuješ že nedokážeš diskutovat bez používání nadávek, vzchop se, chováš se jako tupý fanboy.

@epileptickejfish: Já myslím že něco na ten způsob by klidně stačilo.

Reklama
Reklama