konečně to někdo řekl! souhlas s Faresem, mnohonásobně raději si zahraju kratší hru, která mě bude bavit napoprvé a bude mě překvapovat novinkami, než abych dokola grindil přiblblé repetitivní side aktivity v AC a hra mě tím přestala bavit. Jeden příklad za všechny: Half-life 2, myslím, že netřeba více rozebírat
pokud se jedná čistě o 4-player first-person co-op akce, tak bych si dovolil tvrdit, že dobrý zástupce je v tuto dobu Warhammer: Vermintide 2... ale pokud se chceme soustředit čistě na zombie akce nebo na čistokrevné FPS, tak samozřejmě z těchto kritérií Vermintide propadne
a co se týče WW:Z, tam bych řekl, že kdyby přidali dobrou podporu pro mody, jak je u konkurenčních Valve titulů standardem, tak by se taky ještě dost vyšvihli
jako kupa keců okolo toho, jak na to šli strašně chytře, ale realita je naprosto jednoduchá - fanoušci to přijali především ze dvou důvodů: 1) celkově to bylo pro spoustu fanoušků velké překvapení, protože neočekávali tolik nových her 2) mobilní tituly byly oznámeny spolu se spoustou dalších PC/konzole titulů, tzn. že tam bylo pro každého něco (a tohle bylo imho přes 90% úspěchu)
jako už dlouho sem neviděl hru, u které bych si řekl, že tohle si fakt zahrát nechci... a tady se to zlomilo... jako sice je hezký, že se snažej o inovaci, ale když tím odrovnaj základní prvky FPS (krytí se před nepřátelskou palbou apod.), tak to imho není inovace dobrým směrem... skoro mi to víc připadá jak nějaký mix FPS a autobattler žánru
@McTatarka
pls kdyby si našel emulátor + hru můžeš hodit odkaz? sám sem to hledal už dřív a za boha se mi ho nepodařilo najít :-( na týhle gamesce sem vyrůstal, tak chci zavzpomínat ;-) zajmalo by mě jesli to pořád dokážu projít po těch letech :-D
@Mitsurugi: imho je to tím, že sniperky jsou tu proti předchozím dílům o dost slabší, nebo mi tak aspoň přijde... v dřívějších dílech se dalo sniperkou s critical hitem one-shotovat celkem bez problémů, tady se tomu tak moc neděje, proto dostávají jiné zbraně více prostoru
každopádně ad recenze: hrozně mě zaráží, že nikde není zmíněno, jak jsou v novém dílu doprasené menu... porovnávání kvality zbraní je dost neintuitivní, oddělená obrazovka pro úkoly a pro mapu je naprosté zlo, protože si nemůžu rozumně plánovat trasu jak ty úkoly půjdu plnit (nemluvě o tom, že stále nemají podporu pro zobrazení více úkolů na mapě najednou) a nákup itemů v obchodech, kdy musím neustále projíždět skrz celou nabídku nahoru/dolu, než se dostanu k tomu co chci je sice graficky hezky zpracované, ale z pohledu UX je to děs