Zpět na článek

Diskuze: Pro GoW se už nejspíše točí pohyby

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

jirisvec77@seznam.cz
jirisvec77@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 1. 2020 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: presne tak co ti vadilo? Já to dohral dvakrát a musím říct, ze druhy průchod jsem si užil o něco víc. Líbilo se mi to moc. Ale některé věci bych taky změnil to ne že ne.
Jinak jo staré hry v novém kabátě tam asi budou, ale i tak doufám, že dva tři AAA tituly mířící pouze na PS5 budou představeny. No uvidíme. Hlavně ať je to co nejdřív.

Invunche
Invunche
Level 1 Level 1
17. 1. 2020 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: Diky za obsahlou odpoved :).. Co se tyce tech ukazatelu utoku mimo kameru, tak podle me to v tehle third person perspektive ani jinak udelat nejde. Bud tam dat tyhle indikatory, nebo aby nepratele, ktere nevidis, na tebe neutocili vubec :D. To by ale bylo hodne divny. Vubec se ale nedivim, ze ti to vadilo. Ja jsem si kvuli tomu taky obcas zanadaval, kdyz jsem opakoval nektery souboje treba 5x. Bral jsem to tak, ze to proste pridava na obtiznosti a je treba i trochu taktizovat, nestat uprostred "bitevniho pole" a vic se hybat. Taky jsem hral na tezkou, a obtiznost souboju mi tomu odpovidala a i kdyz jsem hodnekrat opakoval, neprislo mi, ze je to nefer. Trosku se divim, ze ti vadilo hazeni sekerou, me to bavilo hodne. Taky diky tomu jsem mel pocit, ze je tam hodne moznosti, jakym stylem bojovat a kazdej si tam najde to svoje.. na druhou stranu chapu, ze ti vyhovoval system ze starsich GoW, ale s tim se neda nic delat :D Kdyby byl soubojovej system stejnej jako v predeslych dilech, tak ja osobne bych asi trochu prskal, ze na dnesni dobu uz to je trochu nuda a neoriginalni, a jsem rad, ze udelali tuhle zmenu. Souboje v aktualnim dile mi prijdou takovy osobnejsi, zazivnejsi a hlavne celkove zabavnejsi. Me ani jednou behem cele hry nenapadlo, ze by se to snazilo podobat soulsovkam. Ja mam podobnej problem se serii AC. Vubec me nebavi soubojovej system v novych dilech a byl bych radsi, kdyby to bylo stejny jako ve starych... Taky mam rad soulsovky, witchera a podobne, ale v AC mi to neprislo dobre udelany..

Invunche
Invunche
Level 1 Level 1
16. 1. 2020 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: Ja bych tam moc zasadnich zmen neocekaval, kdyz to melo uspech v podobe, jakou to ma... A co ti tam treba vadilo?

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
16. 1. 2020 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jirisvec77: Nějakej teaser by se dal zvládnout, pokud maj hotový modely. Novinka mluví o tom, že jsou práce v plném proudu už od minulého roku, viděl bych to jako @spoock:

jirisvec77@seznam.cz
jirisvec77@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 1. 2020 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@spoock: to si myslím, ze bude moc brzo... rad bych se mýlil, ale spíš počítám s trailerem horizon zero dawn 2 a nejspíš i nový trailer na remake od Bluepoint games.

Spiker01
Spiker01
Level 9 Level 9
Hlavní platforma: PC
15. 1. 2020 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velký téšing

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
16. 1. 2020 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je tady nějaký čtenář, kterému se nový God of War taky nelíbil a ani ho nedohrál? Abych se necítil tak sám.
Na pokračování jsem ale zvědavý. Třeba opraví vše, co mi vadilo a bude to lepší hra.

13gizzy@gmail.com
13gizzy@gmail.com
Level 1 Level 1
16. 1. 2020 07:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

trochu mi chybí informace, pro koho dělala mocap původně... ale hádám, že to byla Freya?

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
16. 1. 2020 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jirisvec77: @Invunche:
Předně chci napsat, že jsou tam věci, které jsou hezké a neoddiskutovatelně kvalitní. Samozřejmě se mi líbilo technické zpracování, grafika a vůbec jsou na hře vidět vysoké produkční hodnoty. Velmi hezké je, že hra neobsahuje žádné kamerové střihy. Před tím se skláním a muselo to dát strašně moc práce animátorům, designérům a programátorům to tak udělat.
Bohužel co je to platné, když to nejdůležitější - jak se hra hraje - se mi na rebootovaném GoW nelíbí.
Chápu že nechtěli dělat (po šesté?) totéž, a tak dali kameru za Kratosovy ramena, přiblížili ji a udělali z toho 3rd person akční hru, kde hlavní postava dělá úkroky alá Gears of War. Problém je v tom, že jim vznikl obrovský problém při soubojích. Velmi často se stane, že nepřátelé jsou mimo výseč kamery. Snažili se to vyřešit dvěma způsoby: šipkou a střelbou. Obojí se mi ale nelíbí a vysloveně mi to ve hře vadí. Místo soustředění se na protivníky jsem sledoval blikající šipku na obrazovce. Jestli nedejbože nebliká červeně (někdo se chystá mne zpoza kamery seknout) nebo fialově (někdo mne z dálky chce střelit). Transformace do jakéhosi podivného hybridu "střílečka-mlátička" byla dokonána mechanismem střílení sekyrou. Nebaví mne. Nechci s Kratosem hrát "Gears of War" s pomalou brokovnicí - zde pomalou sekyrou, která se vrací na další stisk tlačítka.
Při hraní jsem si znovu a znovu uvědomoval, že se autoři zřejmě snaží přiblížit v současnosti modernímu soubojovému systému alá Soulsborne. Jenomže v těchto hrát je velmi dbáno na to, aby protivníci byli velmi pečlivě umístění. Často v nich jde o souboj jeden na jednoho, a i tak je kamera od postavy dál, dokonce zvládá snímat i souboje s velkými bossy. V těch hrách postava dostává velký damage, ale taky dává velký damage. Na jednu dvě rány běžní protivníci padnou, ale na oplátku i naše postava dokáže na pár ran zemřít. V GoW jsem třískal i do běžných protivníků nepříjemně dlouho, rána za ránou, než padli. Delší boje nemusí být na škodu, ale pak by měly mít možnost nějaké zajímavé choreografie alá Devil May Cry nebo Byonetta, kde se člověk může vyblbnout s řetězením efektních úderů.
God of War mi přišla jako hra, která si chce něco vzít ze soulsovek, ale autoři tak úplně nepochopili, že designu soubojů je třeba ve hře podřídit mnohem více věcí. Že nejde jen o to dát kameru za záda postavě, přiblížit ji a zmenšit počet protivníků. A nebo to dobře věděli (nejsou hloupí!) ale prostě už neměli čas na změny a úpravy.
Jsem milovník akčních "rubaček". Dohrál jsem (s výjimkou Ascension) všechny God of War hry, miluju Bayonettu i Devil May Cry. Miluju Bloodborne. Teď hraju Dark Souls. Hrál jsem nespočet jiných her s "melée" soubojovým systémem, ale GoW jsem asi v polovině přestal hrát, protože mne jeho systém nebavil - frustroval. Dokonce jsem snížil obtížnost na minimum, protože jsem to chtěl jen proběhnout, abych si užil prý velmi dobrý příběh. A jako další zklamání jsem zjistil, že při snížení obtížnosti se zmenšil výskyt protivníků - tam, kde by normálně byli umístění, se ve hře vyskytovaly jen zkamenělé sochy. Ale já čekal, že budou všichni protivníci lehčí, že padnou na jednu dvě rány - ne že jich ubude a ze hry se tak stane jen procházení lokacemi s občasným soubojem.
Abych byl konstruktivní: Od nového God of War bych si přál buď větší příklon k soulsovkám co se soubojů týče (ne konceptem smrti a respawnu, to by asi běžní hráči nerozdýchali). A nebo dát zpátky do hry frenetičtější "all-around" soubojový systém z předchozích dílů. A že to jde udělat i v open-world hře se silným příběhem skvěle dokazuje třeba Nier: Automata.
Ale pokud se vám, stejně jako milionům jiných, nový God of War líbil, tak to máte fajn a aspoň jste si ho užili. Já bohužel ne, takže jsem o něco chudší než vy.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
16. 1. 2020 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jirisvec77: Já tipuju, že předváděčka PS5 bude plná ukázek updatovaných starých her. "Podívejte, jak Spider-Man letí rychleji!". "Koukejte, jak Horizon Zero Dawn vypadá lépe na nové konzoli!".

spoock
spoock
Level 1 Level 1
16. 1. 2020 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

předpokládám, že GoW2 bude mít na PS5 odhalovačce trailer, dost bych se divil, kdyby ne

Reklama
Reklama