Zpět na článek

Diskuze: Jak se Riot vyhnul kritice za mobilní hry

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Tom11
Tom11
Level 1 Level 1
7. 1. 2020 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jestli je tohle ta spravna cesta? mozna, tezko rict. Je ale jasny, ze to, jakym zpusobem hru predstavil blizzard nebo EA je ta spatna cesta a tak by se to delat nemelo.

13gizzy@gmail.com
13gizzy@gmail.com
Level 1 Level 1
8. 1. 2020 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jako kupa keců okolo toho, jak na to šli strašně chytře, ale realita je naprosto jednoduchá - fanoušci to přijali především ze dvou důvodů:
1) celkově to bylo pro spoustu fanoušků velké překvapení, protože neočekávali tolik nových her
2) mobilní tituly byly oznámeny spolu se spoustou dalších PC/konzole titulů, tzn. že tam bylo pro každého něco (a tohle bylo imho přes 90% úspěchu)

jakékoliv další části měli minoritní dopad

Reklama
Reklama