@Dolky
jo,to mas pravdu.max payne jsem nehral,takze nevim presne o co de(samozrejme mam na mysli styl,ne kvalitu,ktera byla podle recenzi prumerna).to bych taky nechtel,aby to bylo naky sci-fi.spis mi slo o ten zanr.konecne si rozumime ;)
@leco77
ale me se na pspcku hraje dobre.na tom podle me neni co vylepsovat (snad jen senzor,ze by napriklad hry typu loco roco bylo mozny ovladat jen samotnym naklanenim pspcka,zkratka ze by to fungovalo podobne jako sixaxis.samozrejme ne pro svihani jako s wiimoty,to by jaksi technicky nebylo mozny,protoze je nutny stale sledovat display :).
@McJabbo
no,uprime,to mlaceni sice nebylo pro nic za nic,ale v podstate to bylo prave o tom.samozrejme,mohli by tam klidne pridat i prvky stealth,ale to je tak vse.mas navrh na jinej zanr?podle me je tohle prave to,co se tam hodi ;).jinak komix se mi taky libil(i kdyz musim uznat,ze treba kevin byl ve filmu o hodne stylovejsi),ale ne tolik,aby stal za sedmikilo.max dveste,ale vic ne.
@Dolky
jo,to mas pravdu.max payne jsem nehral,takze nevim presne o co de(samozrejme mam na mysli styl,ne kvalitu,ktera byla podle recenzi prumerna).to bych taky nechtel,aby to bylo naky sci-fi.spis mi slo o ten zanr.konecne si rozumime ;)
Co je to za píčovinu? Dyť ty trofeje jsou akorát v seznamu buď odškrtnutý a zobrazený, když je splněno, nebo neodškrtnutý (a případně nezobrazený), když není splněno. K ničemu jinýmu nejsou, ne?
Tak pokud se nepletu, nechápu, proč bych zabíjel čas a utrácel (i kdyby jen korunu) za nějakou takovou kravinu. A už vůbec nevím, proč by mě měly nalákat "levný" trofeje.
1) psp2 bude nejdriv za 2-3 roky.proto je podle me brzo byt jen na amatersky navrhy 2) navrh se mi moc nelibi.kdyby to takhle vypadalo,drzelo by se to asi dost blbe (vzhledem k tvaru),poloha analogovejch pacek taky nic moc a vysuvna konstrukce je na herni konzoli blbost.navic,design se mi zda uz dneska lehce zastaralej.dotykovej display k zivotu nepotrebuju a pokud bude fungovat stejne jako na nds (mel jsem moznost vyzkouset),tak to psp2 naopak uskodi.libi se mi blu-ray mechanika,ale to by zase to psp2 bylo moc velky... 3) kazdopadne doufam,ze sony zvoli s psp2 stejnou taktiku jako s prvnim a vsadi hlavne na vysokej vykon.taky b se hodila zabudovana kamera (jako eye toy/fotak) :)
ja se na sin city taky moc tesim,ze se na nem vubec pracuje jsem se dozvedel az ted,a jsem velmi potesen.doufam,ze z toho vznikne kvalitni hra.film jsem videl,rovnez cetl par komixu,a byla to parada(i kdyz pravda,komix za ty prachy nestoji).skvelej vizualni styl i zajimavej pribeh a dobry hlasky.samozrejme si hru nebudu porizovat,pokud budou recenze nejvys prumerny,ale pokud to udelaj jako devil may cry(tj mlaticka/strilecka),zvladnou grafiku a hratelnost,mohlo by to vyjit.doufam :D
@rewkon
cti pozorne.bude...mimochodem,clanek vysel dneska, silvestru,kolik lidi by tu asi melo psat?vsak on jsem nekdo napise.ale trochu pozdejc ;)me jako fanouskovi playstation nevadi nintendo,protoze to neni prima konkurence,na rozdil od xbox.jenom kdyby wii a nds nebylo v prodejich o tolik lepsi...ale je fakt,ze game cube se jim opravdu nepovedlo.aspon pokud jde o ovladac a o format,kterej vyuzivala.
ja neberu hry jen jako odreagovani,ovsem je pravda,ze uz me neberou tolik jako treba pred rokem touhle dobou.jednak jsem starsi,jednak mam min casu.proto beru linearnost rovnez jako vyhodu.nesouhlasim s tvrzenim,ze gta hry nevyuzivaj prvek nelinearity dokonale.vyuzivaj,nakonec vzdyt jsou to vzory pro ostatni,tak jak by to mohlo byt jinak.zde je hodne dulezita technologie,takze je logicky,ze kdyz hra vznikla pro pc a ps2 (last-gen),tak nemuze dostat z vykonu konzole o moc vic,nez to dokazalo san andres.rozhodne ne tak,jako bio shock apod.na druhou stranu si myslim,ze ps3 ma tak velkej,zdaleka jeste nevyuzitej vykon,ze gtacka nasledujici po ctvrtym dilu (mozna i vcetne) dokazou nabidnout hraci opravdovou svobodu,jak si to asi predstavuje autor clanku.no ale to jsem odbocil - takze ja mam taky radsi linearni dej.hlavne proto,ze me nic nenuuti davat pozor po levelech a dlouho je prohledavat,ale muzu dynamicky pokracovat dal,aniz bych se bal,ze mi neco dulezityho unikne,a muzu se opravdu bavit.taky mi vadi premrstena zivotnost dnesnich her,kterou jsem ochoten tolerovat jen epickym rpg (ktery stejne nehraju),gran turismu a serii grand theft auto.muze za to prave ta nelinearni hratelnost,ktera umele prodluzuje hru napriklad tim,ze nuti hrace sbirat naky vsemozny priblbly balicky,za coz dostane jen par obrazku do galerie apod.blbosti.ja je samozrejme sesbiram,protoze jiz hraji dlouho a hracska cest mi nedovoli vykaslat se na hru jen proto,ze mi neco chvili nejde (pokud neco neni fakt nesnesitelne tezky - napr.vewtiful joe :/ ).takovy nahrazky pak muzou hru prodlouzit klidne o nekolik hodin.a to je prave to omezeni gta.kdyz se dostanete asi do 70% hry,uz hrajete jen z nutnosti,protoze uz vsechno znate a jenom chcete nasbirat 100%.ale jsem mnohem radsi,kdyz me takovy veci nemusel vubec zajimat a muzu se venovat dulezitejsim vecem ve hre a poradne si vychutnat pribeh a hratelnost.bohate mi staci 10hodin kvalitni hry(treba god of war),nez nekde osizena,ale o to delsi.no,nejak jsem se rozepsal,asi preskakuju od jednoho k druhymu,ale snad mi rozumite :) dekuji za pozornost
clanek je kvalitni,svoji funkci jednoznacne splnil(nostalgicky ohlidnuti zpet na last-gen).ja se o dreamcast nijak moc nezajimal,takze me docela obohatil.tu jednu v diskuzi komentovanou chybu nebudu komentovat - stane se.jenom bych do ty petky vybral asi jiny hry (soul calibur a resi bych nechal). ;)