@Lichy1: @LojZza: Sjednocuje se Android a PSP platforma. Tzn ne, že všechny hry, které budou na NGP, se objeví i na Android, ale některé určitě a hlavně na Androidu bude PSN.
@adamboudnik: Máte-li orig PS1/PSX hry, tak s aplikací PSX4DROID můžete hrát (stačí udělat image v pc a překopírovat). Já hraju Tekken 3 na Milestone 2 a spokojenost.. doporučuju. Mluvím o systému android. Ale myslím, že psx4iphone taky existuje.
Konkurence iP.. no logika je ale obrácena. Přenosné hraní bylo nintendo - GBA, DS, DSi nedávno 3D, sony - psp, mobilní telefony - java, nic moc, wm6 - docela ok, ale neintuitivní telefony... a tady to víceméně končí. Pak přišel iPhone a zvládnul pokročilou grafikou a složitější herní mechanismy(simulaci (jednoho)vektoru auta v reálném čase, při renderingu) v kombinaci s telefonem a jednoduchým obchodem. Tak teď lidé s lepším know-how (sony a hry/hw, google a software/hw) dohánějí know-how apple (design, ui, marketing), protože to nestojí tolik a má to dobré výsledky, jen nechtějí obětovat tolik (možnosti).
@Dallas-SD: Smlouvání, bazarový prodej... no, internetová doba a digitální distribuce tomuhle nepřeje. Mají s tímhle obecně více problém češi? (amazon-hudba,knihy; eknihy; steam?) Mi to příjde lepší... hned to mám, můžu se prostě rozhodnout, zaplatit a hrát si.:)
DA2 v reakcích rozhodně není tak povedený jako DAO. Ale je to tím, že jede o horší hru nebo jde jen o změnu stylu, která se nelíbí některým? Sám nevím, vyprávění skrze vyprávění (Varrica) je velmi sympatické a vyloženě se mi líbí, ovšem zamrzí přesun od taktičtějšího RPG v akčnější - nesčetněkrát mi velmi vadilo, že nejde odzoomovat do pseudoizometrického pohledu. Jde o takový přesun... po prvních pár hodinách hry jsem si pro sebe pořád opakoval - fantasy Mass Effect 2. (1 byla více sci-fi-rpg, jestli tohle existuje, a herně se mi líbila více než dvě, ovšem dva byla výpravnější...stejně jako zde, přesun od moderní fantasy rpg hry s hratelnost velmi inspirovanou BG či PT k spíše Diablovské hratelnosti... s interface velmi podobným ME2.)
Jde asi o to, aby hra byla přístupnější, prodávanější, modernější.... ve dvou třetinách jsem ale ztratil dost chuti hru dohrát... a musel jsem se k tomu dost přemlouvat, na rozdíl od DA:O... ale byl jsem nakonec rád.:)
BTW ... DA2 a občasné situacemi, kdy jsem si připadl spíše v Diablo 2, Dungeon Siege... nebo rovnou v ME1/2 ----- taky jste si všimnuli, že mágovy staffy vydávají při standartním útoku zvuk jako blaster z Star Wars, či spíše jako odstřelovačka z ME? :D
Jinak většina zklámání z této hry je proto, že ti zklamaní měli svá očekávání jinde.
(Srovnávat to s atmosférou army, kde jsem se bál, ať se nepropadnu do textury...)
Je to nesmírně efektní hra na moderní válku. - proč? Není to simulátor. Hraje se to velice příjemně, a ano - opravdu ti nepřátelé hlavně vykukují, ale na veterana, ne až tak moc, a jsou děsivě přesní.
Jinak doporučuji shlédnout například Generation Kill, ať vidíte jak vypadá sice zpackaná, ale aspoň moderní válka.
A konec bych za stupidní neoznačil - je pravda, že jsem už poměrně dost dlouho nesledoval žádný film z produkce hollywoodu, ale to, že je to FPS dává takovým příběhům úplně novou tvář.
Ale ta serie je taková. To není hra o přemýšlení. To je hra o zážitku.
Pár věcných: futuristické pušky s teplokukátky - nenašel jsem tam zatím, žádnou virtuální technologii. Snad jen Heartbeat sensory sice už jsou, ale zatím nejsou moc efektivních. Jinak většina zbraní je současná standardní výzbroj armád.
Jinak přijde mi, že autor se tu v poměrně podivně postaveném článku opravdu hodně zabývá obsahem, ale tím, co činí tuto hru mnohem lepší, formou, se zabývá jen tak trochu okrajově. Ona totiž ta forma hodně převyšuje obsah. Tím ne, že by byl špatný, ale jak byla propracována forma.. :) Takto zpracovaná hra tu opravdu ještě nebyla.
Jinak ke kampani (samozřejmě, kromě délky) žádné výhrady. A multiplayer... asi si budu muset zneschopnit grafickou kartu .. :D
Číselné hodnocení je kruté zjednodušení... ale řekněme Graficky 8/10 (za skvělé efekty a pocit pohybu, pokud vám záleží na DX10/11 apod. pak 5/10. Stejný engine jako v cod 4) Hratelnost 10/10 (akční jízda, konečně žádné hluché místo, odečtěte 5 pokud se vám to zdá pořád stejné jako v 1/2/3/4/5:D) Zvuk(10/10) (co dodat, sousedi neměli radost, kvalitní zvuky čehokoliv a soundtrack, v místech, kde má být...prostě jasná 10) Trvanlivost nehodnotím, ale multiplayer je multiplayer. Toť můj poznatek.
Tak, kdyby jsme žili v americe tak takových 80 procent zbraní, co tam je, si můžume celkem standartně koupit a platit kreditkou...včetně legrácek jako jsou ACOG, Thermal, Red dot mířidel, tlumíčů..
Např. SCAR je standardní současná zbraň francoužů, TAR zase izrealská..apod.
Opravdu - kromě opravdu fungujících Heartbeat sensor technologie - je tam vše reálné. Ad prototyp... obě dvě pušky jsou již standartní - staré wiki info:) M200 intervention se nepoužívá proto, že M40 má ještě nějáký čas do výslužby - jinak je to už jasný nástupce...stejně jako MG4...prostě Modern warfare.