Zpět na článek

Diskuze: Call of Duty: Modern Warfare 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Deadmann
Deadmann
Level 1 Level 1
9. 5. 2010 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

7. Já bych chtěl opět 2. sv. :((

souza
souza
Level 1 Level 1
23. 12. 2009 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lidi,teď hraju singl a je to prostě pecka.Nikdy bych nevěřil,že si ve skoro 40ti nadělám z nějaké hry do textilu.Už se těším na MP.Zatím hodnotím 10/10!!!

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
24. 11. 2009 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gib.rennis: tak tak, ono kdyz to tam mas tusim napsano a jeste ti to i rikaji, tak to tak vetsinou i bude :)

gib.rennis
gib.rennis
Level 1 Level 1
24. 11. 2009 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DJTHRALL (seznam.cz): Musis si lehnout na zem jak ta mina vyleti - kdyz je ten spomalenej cas.

gib.rennis
gib.rennis
Level 1 Level 1
16. 11. 2009 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kokosak: Ne, neber to nejak spatne. Ja mam taky rad zbrane a vojenskou techniku a vsecko :) Jen musim vzdycky kroutit hlavou, ze se pokazde pod recenzema valecnych her najde nekdo, kdo zacne vsechny opravovat a upozornovat na technicke detaily.

Jak sam rikas, COD je hra o zazitku a me osobne, i kdyz mam zbrojak, by bylo uple fuk jestli v nem mavam Steyr AUGem s heartbeat senzorem nebo kusem klacku. A uz vubec by me nenapadlo se kvuli tomu poustet do nekoho, kdo by mezi temahle proprietama ani nepoznal rozdil :) Nic se nesmi brat moc vazne uz vubec ne COD.

Helgi
Helgi
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
16. 11. 2009 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kokosak: Jestli jsem to pochopil správně, tak označení "Virtual" je pro maskování zbraně. Ty termokukátka existují. Co jsem koukal a co jsem našel, tak zbraně by měli existovat všechny. Jen asi dvě (co jsem našel) jsou zatím jen v prototypové fázi vývoje. Našel jsem samopal TDI KRISS Super V Vector (unikátní konstrukce má snižovat zpětný ráz) a puška Cheytec Ares M200 (měla by být schopná zasáhnout cíl i na vzdálenost přes 2km).

busines
busines
Level 1 Level 1
16. 11. 2009 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zumpo, to je asi poprve, co se shodnem.

Grafika 7/10
Hratelnost 9/10 (u me 0/10, uz nikdy vic)
Zvuk 8/10
Trvanlivost -singl 4/10, multak 9/10 (pro nekoho 10/10)

Celkove sedmicka a to jsem jeste hodnej.

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
15. 11. 2009 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U mě to běhá lépe ALE když jdu třeba do nové lokace tak se to dlouho načítá z disku...asi problém s ramkama ale ani u crysis nebo GTA4 nebyl takovej problém tak se mi zdá to zdá nějáký divný

Girm
Girm
Level 1 Level 1
15. 11. 2009 01:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zumpar1234: naprosto souhlasim. dej v mw1 byl na hranici "uveritelnosti" ale v mw2 to je pitomost.
a mp? castejc vas zabiji debilni perky nez kulky a je to samy cheater, navic zahrat si s pingem pod 100ms je vyjimka. skoda mluvit.
jediny specops se mi zamlouva. pro me 1. zklamani v historii serie. dal bych tomu 7/10, 8/10 je jeste prijatelnych, ale 10/10 jak tomu dava hodne webu je pitomost

lukyn111
lukyn111
Level 1 Level 1
14. 11. 2009 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Faka nam to naplno, SP sem nezkousel ale MP je skvelej, akorat me stve ten pocet hracu...18 je moc malo, nekde jenom 8... moc velky mapy a blbej STEAM...

GlaDOS
GlaDOS
Level 1 Level 1
14. 11. 2009 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No pětku dělalo taky jiny studion než Infinity Ward, takže se s optimalizací asi moc nemazali. Tady už to má v rukou zase Infiniti, takže by to mohlo být lépe optimalizovaný (což asi je).

GlaDOS
GlaDOS
Level 1 Level 1
13. 11. 2009 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

První MW sem s nechutí a nasráním ihned odinstaloval. Nepřátelé jen vykukovaly z oken a já si připadal jako na střelnici. Pár měsíců poté jsem se rozhodnul dát hře druhou šanci jen kvůli pěkné grafice. Ani nevím jak, ale hra byla za chvíli dohraná a ve mě zbyl pocit, který se dá jen těžko s něčím srovnávat. Sice to byla jen sprostě obyčejná střílečka, ale byla také sprostě dobrá a MW2 bych si rád koupil. Nicméně už mám starej komp, a bojím se, že novej díl už asi nerozjedu. Jak je to s optimalizací? Je jako u npvých Star Warsů (Force Unleashed či jak se to píše?) nebo jako u Resident Evilu (či Street Fighteru 4).

Riveli
Riveli
Level 1 Level 1
13. 11. 2009 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ty vaše komentáře jsou vzkutku zajímavé xD
už se ani nedivím že si autoři raději nečtou komenty, bo ty srance co tu píšete....
btw: závěr byl hustej i kdyz ukol se mel jmenovat najdi.... a ne zabij
je vtipné hodnotit hru podle recenze kterou jste si prečetli xD

Helgi
Helgi
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
13. 11. 2009 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já mám dohráno, hra mě bavila (kontroverzní obsah jsem si nechal zapnutý), béčkový příběh mi nikterak nevadil, trošku mě zamrzela kratší herní doba. Souhlasím s tvzením, že místo umělé inteligence má tato hra implementovanou pokročilou umělou demenci. Co mi ale vadilo hodně je v recenzi vychválený závěr. V MW1 jsem litoval Gaze i kapt. Price (a nadával na Zakhaeva), ale tady jsem měl jak sám sebe tak Price za dva totální voly. Konec mi zkazil jinak příjemný, 4-5 hodinový zážitek. Snad (určitě :-) to napraví multiplayer.

svincent
svincent
Level 1 Level 1
13. 11. 2009 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tim nechci rict ze je to spatna hra. hraju to a pokud se zrovna neucastnim patriotskych misi kdy je mi z tech vlajek vykriku do vysilacek a hudby ktera rve srdce a usi hur jak z beckoveho hollywodskeho filmu tak se docela bavim...neni to zadny extra herni zazitek jako napriklad v posledni dobe u Risen ale spatne to neni. Co tim chci rict... cod neni spatne ale kdyby ste tuhle hru dali zahrat cloveku co o znacce COD nikdy neslysel a hrami se bavi casteji nez jednou za pul roku a nema vkus 10-leteho kluka, tak ho ta hra na dyl jak na par hodin nezaujme. Vybuchy a naskriptovane super-akcni sceny se brzo preji a zacne si vsimat napr. spatne umele inteligence... dojde mu ze tu hru vlastne nehraje ze jenom prihlizi a to neni to zadna vyzva ani zabava.

manmethod@seznam.cz
manmethod@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 5. 2010 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

COD MW2..Problém s clientem steamu,Všichni si steam chvalí,ale mě leze zubama.Multiplayer na codmw2 vyhazuje bezdúvodně z loby,dohraju jednu mapu,a napíše mi to bud discconect failed,nebo lobby closed,nebo dalších X pí....,Několikrát sem provedl update,a nevyhazuje to jen mě ale spouuuustu dalších lidí,Takže hraje je fakt super,ale steam je nejhorší klient co sem kdy zažil.Takže Fucking STEAM CLIENT

Screamed@seznam.cz
Screamed@seznam.cz
Level 1 Level 1
26. 11. 2009 05:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nenudil sem se ani na chvilku a musim souhlasit ,v tech favelách je to opravdu peklo!!Pořádně sem se u toho spotil,nesčetnekrát me zabili,nadával sem a po skončení sem byl rád že to mám za sebou ,to samý v "The Gulag" když me a jednotku ti chlápci skřípli v jedné přestupce mezi patrama,taky celkem o hubu!
Tak to má být nedaj se lacino...

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
23. 11. 2009 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je presne videt co tu sou za lidi, CoD ktery je od 18ti si vyprosi kluk, co mu hry kupuje maminka a nebo co mu maminka schovava xbox za znamky.
A zbytek s PC si to stahne a mluvi o hernim trhu :D

matyskills@email.cz
matyskills@email.cz
Level 1 Level 1
22. 11. 2009 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hra je naprostá bomba. Pokud si hru nekoupíte ale stáhnete je těch 6 hodin hraní to nejlepší co můžete na trhu se hrami dostat.

DarK0nE
DarK0nE
Level 1 Level 1
16. 11. 2009 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

se prilanim a naprosto sohlasim s GlaDOS ae mam dotaz tuto byla recenze jako pouze na singla a multiplayer pride pozdeji protoze se to za prvy neda ubec srvnavat a za druhy myslim ze ten si zaslouzi samostatnu recenzi teda podle me protoze kdyby v tutej recenzi byl multak tak i tak by to bylo s tim kratkym singlem aspon 9/10 tot vse... jo a omlouvam se za pravopis mam krapet problem :D

GlaDOS
GlaDOS
Level 1 Level 1
16. 11. 2009 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kokosak: Stim s tebou uplně shouhlasim. Série Cod je prostě lineární a vždycky bude, ovšem na úkor perfektního zážitku. A ten zážitek se vyrovná perfektnímu filmu. Některy hry jsou rozsáhlé, ale obsahují hluché a nudné místa (série Oblivion), některy hry právě na rozsáhlost sázejí a těží z ní maximum (Prototype), a některé jsou lineární, až to bolí, ale jsou perfektně zpracovány (série Half Life, COD od Infiniti Ward). Ještě sice MW2 nemám, ale už se sakra těším, až si ji zapařim.

gib.rennis
gib.rennis
Level 1 Level 1
16. 11. 2009 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tyblaho zas jeden co to nejak moc zere :)

kokosak
kokosak
Level 1 Level 1
16. 11. 2009 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak většina zklámání z této hry je proto, že ti zklamaní měli svá očekávání jinde.

(Srovnávat to s atmosférou army, kde jsem se bál, ať se nepropadnu do textury...)

Je to nesmírně efektní hra na moderní válku.
- proč?
Není to simulátor.
Hraje se to velice příjemně, a ano - opravdu ti nepřátelé hlavně vykukují, ale na veterana, ne až tak moc, a jsou děsivě přesní.

Jinak doporučuji shlédnout například Generation Kill, ať vidíte jak vypadá sice zpackaná, ale aspoň moderní válka.

A konec bych za stupidní neoznačil - je pravda, že jsem už poměrně dost dlouho nesledoval žádný film z produkce hollywoodu, ale to, že je to FPS dává takovým příběhům úplně novou tvář.

Ale ta serie je taková. To není hra o přemýšlení. To je hra o zážitku.

kokosak
kokosak
Level 1 Level 1
16. 11. 2009 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pár věcných: futuristické pušky s teplokukátky - nenašel jsem tam zatím, žádnou virtuální technologii. Snad jen Heartbeat sensory sice už jsou, ale zatím nejsou moc efektivních. Jinak většina zbraní je současná standardní výzbroj armád.

Jinak přijde mi, že autor se tu v poměrně podivně postaveném článku opravdu hodně zabývá obsahem, ale tím, co činí tuto hru mnohem lepší, formou, se zabývá jen tak trochu okrajově. Ona totiž ta forma hodně převyšuje obsah. Tím ne, že by byl špatný, ale jak byla propracována forma.. :) Takto zpracovaná hra tu opravdu ještě nebyla.

Jinak ke kampani (samozřejmě, kromě délky) žádné výhrady. A multiplayer... asi si budu muset zneschopnit grafickou kartu .. :D

Číselné hodnocení je kruté zjednodušení...
ale řekněme
Graficky 8/10 (za skvělé efekty a pocit pohybu, pokud vám záleží na DX10/11 apod. pak 5/10. Stejný engine jako v cod 4)
Hratelnost 10/10 (akční jízda, konečně žádné hluché místo, odečtěte 5 pokud se vám to zdá pořád stejné jako v 1/2/3/4/5:D)
Zvuk(10/10) (co dodat, sousedi neměli radost, kvalitní zvuky čehokoliv a soundtrack, v místech, kde má být...prostě jasná 10)
Trvanlivost nehodnotím, ale multiplayer je multiplayer.
Toť můj poznatek.

GlaDOS
GlaDOS
Level 1 Level 1
14. 11. 2009 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zumpar1234: Pišeš že souhlasiš s hodnocením 8/10, a hned potom pišeš že je nahovno a z děju si ti chtělo zvracet. Trochu si protiřečíš. Ty keci jako hra roku, atd. už tu byly taky s Halo 3. Pořádná reklamní masáž, recenzentům pořádnej dárkovej balíček zadara a hned bylo hodnocení skoro u 10.

Reklama
Reklama