profile-image

funamiczech

funamiczech
Registrace 26. 6. 2008
ID 1038560741
Level 1
0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100
Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

funamiczech
funamiczech
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Právě že to tam napsal. Když to čtu, tak pouze kroutím hlavou. U GTA (když už se tu tak često vzpomíná) zápory taky recenzent napsal, ale body neztrhl....

PS: Není náhodou hra právě o tom, níže vzpomínaném, prožitku? To mi opravdu chcete tvrdit, že 6 hodin hraní CoD4 je lepší, než 6 hodin hraní a 10 hodin zírání na MGS4? A že je na co zírat!

Vsadím se , že každý po dohrání MGS4 na něj musel ještě dlouho myslet. Ať už se mu to líbilo nebo ne, je to prostě zážitek. CoD4 člověk se zíváním dohraje a co potom? Nic. Obohatí ho to nějak? Ne. Nebýt multiplayeru, tak za 5 min. neví, že něco vůbec hrál.

Ještě něco. Je zajímavý že třeba u FFXII se skoro všude, možná i tady, vyčítalo, že nemá kvalitní charaktery. Že se do nich prostě hráč nevžije. V MGS4 emoce z jednotlivých postav přímo tryskají, hrač postavy vnímá skoro tak, jako by byly živé a?......8/10!

funamiczech
funamiczech
Level 1 Level 1
27. 6. 2008 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luke To jistě... ovšem takovéto speedrunysty zbožňuju - s hraním nemá takový styl nic společného.

Ve WoW se taky někteří blázni dostali na nejvyšší level za 2 dny.... Normálním lidem to trvá ovšem mnohem déle, víme že?

Adventury se dají mnohdy dohrát za 1 odpoledne, když člověk ví kudy kam, víme že?

A o nějakém Gears, CoD a podobně se nemá v tomto směru vůbec smysl bavit.

Sečteno a podtrženo = komentář na který reaguji (Luke) je mimo mísu.

PS: za kolik hodin si myslíte, že se dá dohrát MGS1, 2, 3? Podívejte se třeba na youtube a zjistíte to.....?!?!

funamiczech
funamiczech
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Overwatch Myslím, že se na diskuzi nemusí ani podívat a stejně ví o čem se zde mluví. Po 8smi z 10ti je mu to zcela jasné!

funamiczech
funamiczech
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures A proto by měl recenzovat někdo, kdo není milovník ani odpůrce.

funamiczech
funamiczech
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme Naprostý souhlas.

funamiczech
funamiczech
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky podobným recenzím jsou v oblibě hry typu Gears, Halo apod.... Proč být originální, proč dělat složité hry .... lepší je udělat tunel, naházet tam hromady nepřátel a jde se kosit. Je to jednoduché, nenáročné (myslím pro vývojáře) a dobré hodnocení zaručené. Naco se trápit s detajly (nemyslím grafiku), na ty stejně každej kašle. A znovuhratelnost? prosím vás, ta už je stejně dávno pasé. 8/10 je pěkné hodnocení.... pouze do té doby, než člověk zjistí co všechno je schopné dostat taky 8/10.
A GTA4...... sami jste řekli, že jsou mise dosti stereotipní až na pár vyjímek - stržené body ovšem nevidím, vždyť je to přece GTA!

PS: na easy hraje pouze člověk, který to s hraním videoher nemůže myslet vážně.

PS2: Svůj cíl tahle recenze ovšem jistě splnila, že?

funamiczech
funamiczech
Level 1 Level 1
27. 6. 2008 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

8 nebo 10 je to jedno, ač mám k samotnému textu také výhrady. Pro mě je MGS4 hrou roku a proč? Protože hrát ho je opravdový zážitek. A tokových her mnoho nevychází!

funamiczech
funamiczech
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"chceme hru, nebo film?" - já chci hru a tou MGS4 je, se vším co ke hře patří!

funamiczech
funamiczech
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Abych taky zkusil nějaký ten argument místo blekotání o ničem....

Přemýšlím o rozdílu mezi 4. a 3. dílem z pohledu délky hratelných a nehratelných sekvencí.... nevidím velkého rozdílu.

U 3. dílu pravda trvalo delší dobu, než hráč přešel z lokace do lokace (mluvíme-li o stealth pojetí). Bylo to ovšem způsobené stylem ovládání. Ničím jiným. U 4. dílu je ovládání uživatelsky mnohem přívětivější.

Např. Virtuous mission (3. díl) hned na začátku znamenala přechod 5 lokací, což se dá stylem prezentovaným ve videorecenzi zmáknout za 5 minut. A co následovalo poté.... půlhodinová animačka a pak další 15min. animačka briefingu a intro další mise Snake eater....

Já v tom rozdíl nevidím. Škoda, že jste 3. díl nezrecenzovali. Možná by to bylo zajímavé srovnání....

Reklama
Reklama