@HiHi789
Právě že to tam napsal. Když to čtu, tak pouze kroutím hlavou. U GTA (když už se tu tak često vzpomíná) zápory taky recenzent napsal, ale body neztrhl....
PS: Není náhodou hra právě o tom, níže vzpomínaném, prožitku? To mi opravdu chcete tvrdit, že 6 hodin hraní CoD4 je lepší, než 6 hodin hraní a 10 hodin zírání na MGS4? A že je na co zírat!
Vsadím se , že každý po dohrání MGS4 na něj musel ještě dlouho myslet. Ať už se mu to líbilo nebo ne, je to prostě zážitek. CoD4 člověk se zíváním dohraje a co potom? Nic. Obohatí ho to nějak? Ne. Nebýt multiplayeru, tak za 5 min. neví, že něco vůbec hrál.
Ještě něco. Je zajímavý že třeba u FFXII se skoro všude, možná i tady, vyčítalo, že nemá kvalitní charaktery. Že se do nich prostě hráč nevžije. V MGS4 emoce z jednotlivých postav přímo tryskají, hrač postavy vnímá skoro tak, jako by byly živé a?......8/10!
Díky podobným recenzím jsou v oblibě hry typu Gears, Halo apod.... Proč být originální, proč dělat složité hry .... lepší je udělat tunel, naházet tam hromady nepřátel a jde se kosit. Je to jednoduché, nenáročné (myslím pro vývojáře) a dobré hodnocení zaručené. Naco se trápit s detajly (nemyslím grafiku), na ty stejně každej kašle. A znovuhratelnost? prosím vás, ta už je stejně dávno pasé. 8/10 je pěkné hodnocení.... pouze do té doby, než člověk zjistí co všechno je schopné dostat taky 8/10. A GTA4...... sami jste řekli, že jsou mise dosti stereotipní až na pár vyjímek - stržené body ovšem nevidím, vždyť je to přece GTA!
PS: na easy hraje pouze člověk, který to s hraním videoher nemůže myslet vážně.
PS2: Svůj cíl tahle recenze ovšem jistě splnila, že?
8 nebo 10 je to jedno, ač mám k samotnému textu také výhrady. Pro mě je MGS4 hrou roku a proč? Protože hrát ho je opravdový zážitek. A tokových her mnoho nevychází!
Abych taky zkusil nějaký ten argument místo blekotání o ničem....
Přemýšlím o rozdílu mezi 4. a 3. dílem z pohledu délky hratelných a nehratelných sekvencí.... nevidím velkého rozdílu.
U 3. dílu pravda trvalo delší dobu, než hráč přešel z lokace do lokace (mluvíme-li o stealth pojetí). Bylo to ovšem způsobené stylem ovládání. Ničím jiným. U 4. dílu je ovládání uživatelsky mnohem přívětivější.
Např. Virtuous mission (3. díl) hned na začátku znamenala přechod 5 lokací, což se dá stylem prezentovaným ve videorecenzi zmáknout za 5 minut. A co následovalo poté.... půlhodinová animačka a pak další 15min. animačka briefingu a intro další mise Snake eater....
Já v tom rozdíl nevidím. Škoda, že jste 3. díl nezrecenzovali. Možná by to bylo zajímavé srovnání....