Zpět na článek

Diskuze: Démon jménem Metal Gear

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

FrozenDragon
FrozenDragon
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aha a nejlepsi pribeh ma Unreal Tournament 3.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FrozenDragon Pong je lepší. :)

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nahodou mne to sedi tenhle styl kdyz kazdej charakter ma svuj vlastni pribech, svoje vlastni zazemi.A kdyz chcete rict o ty postave vse, tak to je trochu delsi,ne?A rozhodne je to lepsi nez ty zapadni RPG, kdy hlavni bosak proste byl, je a az ho zabijes tak nebude, to samy o ,,hrdinovy,,.Proste prijde a ,,cau tak kde ho mate, at to mame zasebou,,.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos Ééé tak to není! Hrál jsi Kotor2? Něco bych ti o něm pověděl, ale byl by to spoiler a já ti nechci kazit radost z hraní, kdybys to ještě chtěl hrát.

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 No, Kotor 1 byl lepsi :-D. Ale vubec me ve 2 neprekvapilo, ze dana postava byla zla, nemel jsem ji rad :-D

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser Ona nebyla zlá. Hrál jsi to hala bala.

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser Takze kdyz byla na temne strane, asi zla nebyla, ze?

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser Není to tak jednoduché. Kdybys četl (nebo poslouchal) pořádně, co ti říká, přišel bys na to.

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser Jezis, ja uz si to nepamatuju, je to skoro 2 roky :-D, vim jenom, ze JA jsem ji nemel rad od zacatku a ze mi dala pekne zabrat :-D

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser Jak ti teda mám věřit, že má Mgs skutečnou hloubku?

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser Protoze ty jsi to nikdy nehral, tak to nepchopis, ja jsem tak moc KOTOR 2 neprozival a ke konci jsem uz dialogy preskakoval, protoze oproti 1 to pro me bylo velke zklamani a uz me to tak moc nebavilo, chtel jsem to hlavne dohrat, at to mam z krku, ale asi si to v brzke dobe zopakuju :-). A jestli si myslis, ze MGS nema hloubku, tak v tom pripade neznas asi konec MGS 4, kde se ti opravdu vsechno vysvetli (hlavne jak na tom byl Liquid Ocelot) a jeste ti poukaze na soucasnost (ruzna spojenstvi, snazeni se o jakysi "rad" a taky tak trochu poukazuje na valku v Iraku)

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser Když pro tebe byl KotOR2 těžko stravitelný, tak MGS4 musí být povrchní pitomost. Nechápu, co tě na dvojce zklamalo.

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser Ty asi nechapes, jak to myslim, myslim to tak, ze neprinesl nic noveho oproti 1 a mel jsem pocit, ze jen hraju horsi kopii jednicky a o pribeh mi moc neslo, kdyz me hatelnost stejne nebavila, pripadalo mi to uz moc otravne a pribeh mi prisel nezajimavy, tak radsi jsem si znovu zahral jednicku, ktera je pro me nejlepsi RPG co kdy bylo... A srovnavat to s MGS je teda velka pitlovina, kdyz z mgs jsem zral kazdou sekundu, jenze, uz jsem to rek jednou, nechapu, jak muzes rict, ze MGS je pitomost, kdyz jsi nehral ani jeden dil. Ja taky muzu rict, ze LO je velka pitlovina (vim ze neni, ale to uvadim jako priklad)

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser LO si urážej, jak chceš. Příběh je na rpg to nejdůležitější. Jednička byla víc SW. Dvojka mu dokonale nakopává prdel, ale to nemůžeš vědět, páč z příbehu víš velké kulové. KotOR rozhodně není nejlepší rpg.

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser Nejsi nejaky nechapavy? Co je s tebou? Hulis? Rikal jsem, ze LO jsem uvedl jen jako prikald a ze to neni spatna hra a ty hned tohle... a ostatni jsou taky pekny kydy, protoze to, ze 2 je lepsi, neni pravda (i recenze ti to potvrdi a valna vetsina hracu taky, neznam nikoho, komu by se vic libila 2) a rikam ti, ze KOTOR 1 je pro me zatim nejlepsi rpg, ze neni pro tebe- nezajem...

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser LO je japonská hra hra, proto je mi fuk, jestli ji budeš urážet. Tobě je asi taky putna, jestli někdo uráží ITCH! Mrkni se do diskuse pod recenzí na ME. Nejsem jediný, komu se víc líbí 1. Myšlenka dvojky je daleko propracovanější.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
27. 6. 2008 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser HiHi, Kotor 1 byl lepší, a pokud jde o příběh, tak ve dvojce byl prostě příliš PŘITAŽENÝ ZA VLASY.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
27. 6. 2008 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser Dvojka je hratelnostně i příběhově lepší, nechápu, co je na ní přitažené za vlasy. Víš vůbec, proč to všechno dělala? Neni to tak černobílé jako jednička.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
27. 6. 2008 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser HiHi, nad příběhem se ve dvojce jistě dalo přemýšlet více než v jedničce, byl takový více galaktický. Jenže ony pak postavy ve hře v konfrontaci s nastíněnými ději neuchopitelných rozměrů nebyly věrohodné, ba někdy spíše až komické. A já se pak s nimi o hodně hůře ztotožnil.

Barney_Rubble
Barney_Rubble
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor vzpomněl Pratchetta :-) Za to velký dík. A jinak. Mně osobně se líbí, že existuje nějaká takhle rozsáhlá série. Docela by se mi to i líbilo ty hodinové filmečky atd. Ale nemám žádné konzole.

leco77
leco77
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekne napsany clanek... :)

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 05:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlas. Zahltit dej postavami a klony postav neni jeste umeni. Ne nadarmo se rika ,ze v jednoduchosti je sila.

Podle me hlavnim problemem je ,ze Kojima ma v podstate volnou ruku a tak si dela co chce. Potreboval by trochu zkrotit.

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop v jednoduchosti je sila, asi jako v gears of war :-D, tam je to nejjednodussi, jak to muze jen byt:
NICE~~!~~
FUCK, SHIT, OUGH...MOTHERFUCKER!!!
A tohle se opakuje tak 200x, dokud nevyzabiji vsechny Locusty...fakt super

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser Srovnávat GoW s Mgs je stejně pitomé jako srovnávat Hodiny a Pána Prstenů.

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Kde jsem rek, ze to srovnavam? Ja jen ukazuju priklad hezky jednoducheho pribehu...

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ehm... Objasní autor, kterou "Snídaní" byl tak okouzlen? Abych se přiznal, tak mě to zajímá víc než celý MGS s Kojimou a tou jeho unikátní béčkovou gamenovelou dohromady.

Dalighost@seznam.cz
Dalighost@seznam.cz
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Tak dumej dal, aspon to bude napinavejsi pro nas oba.

busines
busines
Level 1 Level 1
27. 6. 2008 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tenhle clanek sem cekal.Jenze,kdo pise recenze je nepise pro sebe,ale pro lidi,takze by se hrat na subjektivni nazor nemelo.
Pani redaktori,kolik byste dali bodiku filmu Pan prstenu,hm???Je to dlouhe,pro nekoho nudne.Schvalne se treba i zamyslete nad hodnocenim Mass effectu (GTA4) a jeho chyby a co jste vycetli MGS4.

funamiczech
funamiczech
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"chceme hru, nebo film?" - já chci hru a tou MGS4 je, se vším co ke hře patří!

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
25. 6. 2008 23:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Snídaně v trávě" je od MAneta. MOnet maloval krajiny, kosatcové záhony... Navíc to Manet tak úplně nevymyslel sám, ale nechal se inspirovat "Koncertem v přírodě" od Giorgioneho, jehož díla jsou dodnes opředeny rouškou tajemství.

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 01:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Nenamalovali náhodou oba Snídani v trávě?

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 05:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Dexter- Myslím, že ne. Pokud Monet něco takového udělal, tak to moc významné není. Podobná situace je s Pijáky absintu.

montana.
montana.
Level 1 Level 1
25. 6. 2008 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak jinak nez souhlas.

à propos: Kojima zadnou filmovou genialitu nema.

Djivi-Cruz
Djivi-Cruz
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 00:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@montana. To bude možná tím, že neumíš anglicky a odklikával(a) jsi všechny ukázky. Protože jinak by se jednalo o slepotu. Jestli souboj Raidena s Vampem není vrchol režisérského umění tak už opravdu nevím co... a to nemluvím o příběhu, scénáři, kameře v akčních sekvencích atd. Takhle přehnanej velkofilm plnej akce, patosu, vizionářství, napětí a filozofie ještě nevznikl.

Kacafirek
Kacafirek
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 03:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Djivi-Cruz hm, tys moc filmu nevidel, ze?

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 05:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kacafirek Ne on je zblblý z Mumie, bondovek a jiných podobných povrchností.

Djivi-Cruz
Djivi-Cruz
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kacafirek Já jsem viděl filmů víc než dost od všech Kubricků po všechny Coppoly, Almódovary, Lynche, Scorsese, Arronofski a Kaufmanny ale umím docenit i blockbustery, zábavný filmy u kterejch nemusíš chodit do alternativního kina Aero ve flanelový košili a připadat si jako filmovej znalec co je vejš než všechny to hovna co choděj na bondovky a myslí si že je intelektuál. Já jsem člověk co umí docenit atmosferickýho Burtona, béčkovýho Tarantina i přehnanýho Spielberga což jsou pro vás určitě ikony komerčních splašek. Užívat si jako malý dítě tý akce, béčkovitosti atd. A Kojima ten si s láskou vybírá všechno ze všech žánrů, který miluje. Je to přehnaný, japonský, chvílema kýčový, ale zároveň umělecky dokonalý s nádhernou vizuálností, úchvatnou akcí, hlubokou myšlenkou, kterou jste asi nepochopili anebo jste to ani nehráli.

montana.
montana.
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kacafirek Promin, ale stavet Tarantina a Burtona vedle sebe a navic Spielberga a pak rict, ze jsou to "pro nas" ikony komercnich splasek, je absolutne dementni blabol cloveka, kterej o filmu opravdu nic nevi.

Djivi-Cruz
Djivi-Cruz
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kacafirek Abych je uved na pravou míru: Burton- člověk co dělá úžasný filmy a hle je zněj ikona mezi emo holčičkama a navíc ten člověk komercí žije, přiznejme si že Burton se prodává a je IN (proto jsem chybně usoudil že jím opovrhujete a za to se omlouvám) Tarantino: točí geniální braky, je to člověk co žije americkou cheeseburgerovou kulturou a béčkovejma filmama (proto jsem usoudil že jím opovrhujete protože u Kojimy vám tohle najednou hrozně vadí) a Spielberg to je přece ikona všech trikovejch spektáklů ve kterejch jde jenom o to aby se prodaly a vypadaly co nejefektnějš + nějaký to rodinný poslání a infantilní humor (Kojimo neříká ti to něco?)

montana.
montana.
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kacafirek Burton zije komerci?
To ze si emo magori vybrali Strihorukyho Edwarda a Nocni muru o Vanocich jako svuj vzor je snad jejich vec. Co s tim ma co Burton. Kdyz to tocil tak zadny emo nebylo.
Tarantino dela beckovou produkci a ve smes vybornou, ale on to taky nezaobaluje do hrozne ''umelecke'' slataniny.
A Spielberg me tam prave nepasoval, protoze je jako jedinej vylozene komercak :) (samozrejme vybornej :)

Djivi-Cruz
Djivi-Cruz
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kacafirek Taky to Burtonovi absolutně nevyčítám a emo mu nepřisuzuju (mimochodem Burton je v podstatě zakladatelem emo image :) podívej se na ty pruhovaný trička, šachovnice atd. :)), dělá to samozřejmě s láskou k bizarnostem a dekadenci, ale kope z toho nehorázný peníze. Kdyby se nezajímal o úspěch a komerční úspěšnost tak by nenatočil dva batmany. A Kojima je rozhodně mnohem dál za hranicí nějaký pseudoumělecký slátaniny, je to vizionář, předstih dobu. Stačí se podívat na MGS 1 kde už v 98mym mluví o nanotechnologiích, jejich zneužitelnosti atd. A hlavně hlavní téma MGS4 je promyšlená aktuální záležitost ohledně filozofie dnešní války. Studuju mezinárodní vztahy a zaráží mě kolik toho musel nastudovat Kojima, protože čerpá z předních politologů. Existuje politologický pojem Kultura války a Kojima z toho vybudoval epos.

Luke
Luke
Level 1 Level 1
26. 6. 2008 07:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Djivi-Cruz Kubrick to asi nebude, co.

hanzz027
hanzz027
Level 1 Level 1
27. 6. 2008 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luke hm srovnavas kubricka s kojimou ses mimo.

Reklama
Reklama