Zpět na podcast

Diskuze: hPod #1032 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠Holky hrají jinak

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Nejedlej
Nejedlej
Level 11 Level 11
Hlavní platforma: PlayStation
24. 12. 2025 05:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přejmenoval bych ten díl na "Terry poslouchá monolog o Arc Raiders a odpovědi na otázky" 😅 Poslouchá se to dobře, o tom žádná, ale chudák Terry mluví tak 10 % času 🥲

Radek Vojáček
Radek Vojáček
Level 13 Level 13
Hlavní platforma: PC
dnes 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nejedlej Ruku na srdce, Martin umi poutave mluvit, ale nenasel sobe rovneho. Nebudu se tady pritrouble omlouvat, jak jsem to myslel, ale Martas zkratka vi, ktera bije..

A klidne by to mohl byt monolog.. jeho premysleni nahlas ma vahu

Radek Vojáček
Radek Vojáček
Level 13 Level 13
Hlavní platforma: PC
20. 12. 2025 23:57 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je uplne jiny level, diky za uzasne podcasto - rozhovor - dialogo - cosi. Clovek se porad uci..

Jinak mam otazku do podcastu a jsem liny kliknout na email, tak se zeptam tady. Jednoducha otazka.. kolik je ted hodin? Kolik hodin je ve hre, kterou hraju? Umite si predstavit, ze by se do mainstreamu promital realny cas? Mam dojem, ze v Burnout Paradise to slo nastavit a tam me to dostalo. Co kdyby s necim takovym prislo GTA VI, to by byl gamechanger..

Znate jeste nejake - jakekoliv hry, ktere s timto modelem denniho rezimu pracuji? Diky a pekne Vanoce cele redakci

Edit: napsal jsem gta IV a myslel VI :DD

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Redakce Redakce
Hlavní platforma: PlayStation
21. 12. 2025 05:15 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Radek Vojáček Děkujeme za poslech i pochvalu 🤝

Promítnutí reálného času do her jsem zaznamenal v různých MMO a live service hrách (například mobilní telefon vaší postavy ve hře Persona 5 X ukazuje reálný čas, nebo v Genshin Impact je hlavní menu hry vždy ve správné denní době - den/noc apod.). V těchto hrách to nejspíš slouží jako kontrolní mechanismus pro hráče, aby ve hře nezůstal zaseknutý příliš dlouho.

Pak mě napadají lifesim hry, třeba Animal Crossing využívá reálný čas pro aspekty fungování celého světa (denní doba, kdy jsou otevřené obchody, kdy postavy spí, příliv/odliv, aktivita různých denních/nočních zvířat apod.).

Lenka Hubáčková
Lenka Hubáčková
Level 10 Level 10
21. 12. 2025 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Radek Vojáček Myslím, že Microsoft Flight Simulator si tahá data z Meteoblue a generuje na jejich základě i reálný počasí.
-----
Jinak se přidávám k doporučení When The Past Was Around - u toho se nerozbrečí asi jen skála. Hrozně se mi líbilo, jak tam byly zobrazovaný takový ty zdánlivě nedůležitý a úplně obyčejný okamžiky jako třeba společná snídaně… A jak celou hrou prostupovala hudba. Moc pěkný, narazila jsem na to kdysi na Steamu úplnou náhodou a byla jsem nadšená.
Jinak od stejnýho studia bych doporučila i A Space for the Unbound - to je o dost temnější a asi i depresivnější hra, ale je v ní taky spousta krásných a dojemných pasáží. Je delší (což je možná trochu na škodu) a nemá tak výraznej vizuál ani hudbu jako When the Past, ale zase se odehrává v poměrně exotickým prostředí indonéskýho maloměsta a má skvělou atmosféru.

Radek Vojáček
Radek Vojáček
Level 13 Level 13
Hlavní platforma: PC
dnes 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lenka Hubáčková Jo, dik za tipy, spis jsem to myslel tak, ze by realny cas byl v singlepayer.. offline, ale online

Reklama
Reklama