Karanténa zvyšuje zájem o hraní
To, že koronavirus a s ním způsobená opatření zvýší zájem o hraní obecně je věc, kterou asi můžeme všeobecně předpokládat. Nyní ale dostáváme první oficiální zprávu, která toto tvrzení potvrzuje. Přinesl jí americký operátor Verizon, týkat se tedy bude hlavně hráčů v USA.
Jak tedy tvrdí zpráva operátora, internetová aktivita spojená s hraním videoher se oproti aktivitě před karanténou zvětšila o 75 procent. Na seriály či videa natáhli Američané o 12 procent více dat, a celkově se internetová aktivita zvětšila o 20 procent.
Jinou zprávu zase přinesla společnost StreamElements a Arsenal.gg. Tyto reporty zase tvrdí, že počet diváků se na Twitchi v průměru zvětšil o 10 procent, na YouTube Gaming dokonce o 15 procent. I když se tato statistika dala předpokládat, oficiálně je tedy vidět, že karanténa hernímu průmyslu prospívá.
A to i co se prodeje herního příslušenství či konzolí. Několik českých zpravodajských serverů přineslo zprávu o tom, že poptávka po konzolích u nás je několikanásobně větší, než tomu v tomto období bývá.