Dragon Age: Inquisition ukazuje souboje
BioWare se podělili o pre-alpha záběry soubojů a vizi, kterou mají pro updatovaný systém potyček i obřích bitev. Kvůli tomu, že hra poběží na enginu Frostbite 3, si vývojáři slibují interakci s prostředím i možnost velkého počtu nepřátel v boji. Při jejich slovech si představujeme boření starých sloupů na bandu nic netušících potvor a válečné střety takové, jaké byly ukázány v traileru
Pre-alpha značí, že hra má ještě do celistvosti daleko a z videa je jasné, že se teprve pracuje na kostře hratelnosti a grafický kabátek přijde až později. Chlapci z BioWare však už mají jasno, že nový soubojový systém bude míchat taktičnost z Origins (Prameny) a rychlost a dynamiku systému z DA 2. Důraz kladou na správné načasování útoků a rozeznání momentů, kdy jak se kterým nepřítelem naložit. V praxi ukazují řadového nepřítele se štítem, který je v tomto stavu těžko zranitelný. Odtáhnutím jeho štítu je možné odhalit jeho slabinu a zaútočit. Další příklady zahrnují zelektrizované nepřátele, kterých by se nemělo dotýkat železnými zbraněmi nebo obrněné příšery, jejichž pláty otrávené šipky zkrátka neprojdou.
Hráči, kteří rádi taktizují a plánují rozmístění své partičky postav po bojišti, by si také v DA:I měli najít to své, naznačuje Mike Laidlaw, výtvarný ředitel hry. Bohužel video žádnou týmovou spolupráci neukazuje. Zatím zjevně mají plné ruce práce s chlapíkem s obouručním mečem, který je momentálně plně zprovozněn. Ve videu ukazuje, jak umí kormě svého meče použít i harpunu, hodit ji po nepříteli a přitáhnout si ho nebo třeba právě jeho velký štít.
BioWare bude na letošním Gamescomu a určitě se budeme moci těšit na nějaké další informace o jejich připravovaných projektech.