Značka COD zvyšuje zájem o Modern Warfare 2
Modern Warfare 2 - jedno z velkých želízek společnosti Activision v letošním ohnivém předvánočním boji o nějaký ten sladký zlaťáček od natěšených hráčů neustále laškuje se značkou Call of Duty. Nedávno jsme tak mohli vidět obálku se jménem COD na krabičce a vše vypadá, že se hra skutečně zaštítí názvem této známé akční série. Společnost The Nielsen Company, která se specializuje na marketingové a reklamní výzkumy po celém světě, zveřejnila výsledky průzkumu o dopadu publikování Modern Warfare 2 pod oběma názvy. A jsou zajímavé. Povědomí o tomto titulu po změně jména narostlo o 94 %, zájem o nákup povyrostl o 64 % a absolutní přesvědčení, že si hráč tuto akci koupí o 65 %. Autoři výzkumu porovnali zájem hráčů v různých týdnech pod rozdílnými názvy hry. Značka COD je tak nesporně velmi silná a na pařany působí jako vábnička. Nebo ne?