Zpět na článek

Diskuze: Zkrášlete postavy legendárního KOTORu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
8. 7. 2019 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hmmm...no, jako uprimne, skoro nulovy rozdil teda

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
8. 7. 2019 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V podstatě kdyby použili BICUBIC zvětšení ve PHOTOSHOPU je to stejný efekt.
Jediný rozdíl je v tom, že púvodní textura zabírala (příklad) 24 kb teď zabírá 512 a zvyšuje tak "krát 1000 textur na scéně" nároky na RAM. BICUBIC zvětšení považuji za největší sprostotu, to radši původní pixlovaný originál jelikož ten se dá TRACEovat do vektorů zatímco ze zvětšeného BICUBIC (se superantialias rozmazáním) vyTRACEujete velký kulový, čim vyšší nahoněné rozlišení "ze zmenšeného" tim horší výsledek.

ESRGAN jsem nezkoušel, jsem sám ESRGAN a mám postupy jak udělat z nízkého rozlišení vysoké. ESRGAN je dobrý v dobrých rukou.

Obecný postup je. Nízké rozlišení - udělat z něj vektor (ten se dá neomezeně zvětšovat), zvětšit, vyexportovat jako bitmapu (jpg, png, bmp)

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
8. 7. 2019 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslel jsem si, že špatně vidím, ale podle diskuze to opravdu vypadá, že jsou rozdíly minimální. Čekal jsem něco jako System Shock 2 s modem Rebirth - tedy přemodelované s vyšším počtem polygonů. I když i ten mod je letitý, rozdíly mezi ním a původní verzí jsou výrazné.
KotOR jsem hrál nedávno a hratelnostně je pořád výborný. Jasně, má nějaké mouchy především s ovládáním více postav najednou, ale ve spoustě věcí by se od něj mohly a měly učit i moderní hry. Koho grafika odradí, tak má prostě smůlu.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
8. 7. 2019 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevim jestli ta práce stála za to. Já se timhle živim, dělat z mizernýho rozlišení superskvělý (princip signmakingu pro lidi z ulice co ví o rozlišení velký kulový) a ten "3GB overhaul" ňák nevidim. To by si žádalo textury překreslit do vektorů a následně exportovat do bitmapy.

http://www.pcgamer.com/see-knights-of-the-old-republic-with-a-3gb-character-overhaul/

To ta FFIX (jednalo se pouze o "možnou" úpravu rozlišení pozadí do hry, ale pokud vim nikdo to do ní zatim úspěšně neimplementoval), vypadá líp.

Jako ESRGAn je dobrej, no na poctivý ruční překreslení (přerenderování původních materiálů) nemá.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
8. 7. 2019 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Detailnější textury nezachrání ten low-poly reliéf všech modelů. Pro mne zbytečnost a ti vzývaní mladí hráči nejspíš hážou bobka na cokoliv co není MP a kde nemůžou natrhávat anusy v kompetetivním střílení sobě podobných.

IDKFA
IDKFA
Level 1 Level 1
8. 7. 2019 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem si proklikal galerii na stránce modu a rozdíl je skoro neznatelný.Odmazat popisky před/po, chvíli by mi trvalo určit, který je který...

Reklama
Reklama