Zástupce studia Larian promluvil o potenciálním rozšíření pro Baldur's Gate 3
i Zdroj: Larian Studios
Baldur's Gate 3 Novinka Zástupce studia Larian promluvil o potenciálním rozšíření pro Baldur's Gate 3

Zástupce studia Larian promluvil o potenciálním rozšíření pro Baldur's Gate 3

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

Baldur's Gate 3 nabízí ohromnou porci obsahu a nespočet různých konců, takže by se mohlo zdát, že snad ani není na místě přemýšlet o rozšíření. Autoři však o přídavku uvažují.

Reklama


  • Produktový manažer naznačil, že autoři Baldur's Gate 3 chtějí pracovat na dalším obsahu
  • Na řadě jsou ale konzolové porty a také zasloužená dovolená

Skutečnost vyplývá z článku magazínu IGN, který nabídl komentář produktového manažera studia Larian – Toma Butlera. Nejprve připomněl, že má tým i nadále plné ruce práce, jelikož začátkem září musí odbavit verzi pro konzoli PlayStation 5. A pak se uvidí.

„Chvíli budeme pokračovat v opravách, pak si všichni vezmeme dovolenou a pak vymyslíme, co dál,” vysvětlil. „Ale v tuto chvíli o tom skutečně diskutujeme. Chceme dělat víc. Zatím ale nevíme, co to bude.”

Recenze Baldur's Gate 3 - nezbývá, než se Larian Studios hluboce uklonit
i Zdroj: Larian Studios

Recenze Baldur's Gate 3 - nezbývá, než se Larian Studios hluboce uklonit

Trvalo to dlouho, předlouho. Třiadvacet let od vydání Baldur's Gate 2 a tři roky od spuštění předběžného přístupu. Baldur's Gate je pro mnohé srdcovou záležitostí a obavy o kvality pokračování byly mnohé. Toho si byli vědomi i Wizard's of the Coast coby držitelé práv nejen na Baldur's Gate, ale na celý systém Dungeons&Dragons, což je také důvod, proč jsme na pokračování čekali tak dlouho. Jenže Larian Studios mají za sebou velice vydařené Divinity: Original Sin a když už nic jiného, bylo jasné, že se třetích Baldur's Gate zhostí s láskou a zápalem. Ani ty nejlepší úmysly ale nejsou automaticky zárukou úspěchu. Takže jak to nakonec dopadlo?

Dlužno podotknout, že vývojáři nakonec našli společnou řeč i s Microsoftem, hra tedy ještě letos vyjde na konzolích Xbox Series. Následně se bude řešit problém v podobě split-screenu na slabší mašině Xbox Series S.

O rozšíření už mluvil také šéf studia – Swen Vincke. V rozhovoru pro PC Gamer uvedl, že bude velmi těžké navázat, a to kvůli postavám, které jsou na konci hry vzhledem k vysoké úrovni prakticky neporazitelné. Zdá se tedy, že na tvůrce čeká obrovská výzva.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama