Zakladatel Amazonu vzdal hold vývojářům za úspěch New World. Hra je podle něj zásahem do černého po sérii přešlapů
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Zakladatel Amazonu vzdal hold vývojářům za úspěch New World. Hra je podle něj zásahem do černého po sérii přešlapů

Zakladatel Amazonu vzdal hold vývojářům za úspěch New World. Hra je podle něj zásahem do černého po sérii přešlapů

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

2. 10. 2021 20:00 1

Masivní multiplayerové RPG z magického ostrova Aeternum a hlavně z nepříliš úspěšných rukou Amazonu oslavilo tento týden rekordní příval hráčů. Statisíce uživatelů dalo infrastruktuře serverů docela zabrat, ukazuje se ale, že minimálně pro firemního zakladatele a prezidenta Jeffa Bezose je New World splněním očekávání.

Reklama

  • Zakladatel Amazonu Jeff Bezos vyslal pozitivní zprávu vývojářům MMORPG The New World
  • Zájem hráčů považuje za úspěch a náznak pokroku, kterého studio dokázalo dosáhnout

Pokud byste zavítali na statistiku SteamDB, dozvěděli byste se, že úsměv Jeffa Bezose má dobře daný důvod. The New World nejenže překonal předchozí rekord 700 tisíc souběžně hrajících hráčů, jenž jej ihned postavil na piedestal hratelnosti, ale nově i metu 840 tisíc hráčů. V současné době se tak žhavá novinka Amazonu dostala s náskokem i před notorické oblíbence, jako je Dota 2 či Counter-Strike: Global Offensive. Inu, co na to říct. Kde vládne reklama, tam se rodí pozornost. Koneckonců jen čtveřice titulů dosud překonala na Steamu takto kondenzovaný nával hráčů. Šlo o výše vypsanou dvojici her z vlastní produkce Valve, Cyberpunk 2077 a nakonec battle royale PUBG Battlegrounds.

Rostoucí vlna hráčů ani s ní spojená popularita není podle hlavní firemní tváře ani to hlavní. Důležité z pohledu Bezose je zejména to, že se herní divizi Amazonu podařilo poučit z předchozích chyb a posunout vývoj zase o kus dále. Vlastními slovy tak vysvětluje, že předchozí série nezdarů, mezi nimiž padla loni za oběť týmová střílečka Crucible a letos zrušené MMO ze světa Pána prstenů, byla z jeho pohledu důležitým nástrojem současného úspěchu.

Oficiální zastoupení vývojářského studia dále sděluje, že se od prvního spuštění serverů více než zdvojnásobila jejich kapacita. I přes tento rychlý zásah nicméně prosí o strpění a jistou schovívavost, než se situace uklidní. Jen na příští týden tak plánují aktualizaci, která komunitě umožní přenos postav mezi různými servery. Čímž chtějí jednak vyjít vstříc všem, kdo mají zájem o setkání s jinde hrajícími přáteli, a druhotně pak snížit, resp. rozmělnit zátěž více namáhaných serverů.

Ředitel studia Amazon Games Rich Lawrence, jenž v délce promluvil pro server PC Gamer, během povídání uvedl, že zásadní výzvou se pro tým vývojářů stala především výše zájmu a logistika spojená s intenzivním navyšováním množství serverů. Potvrdil také, že zázemí mateřské společnosti se v rychlosti odpovědi výrazně projevilo, byť závěrem uznal, že měli být lépe připraveni.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama