Zájem o NFT klesá. Data naznačují, že objem transakcí spadl o více než 90 %
i Zdroj: Sky Mavis
NFT Novinka Zájem o NFT klesá. Data naznačují, že objem transakcí spadl o více než 90 %

Zájem o NFT klesá. Data naznačují, že objem transakcí spadl o více než 90 %

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

V herní branži se stále častěji mluví o implementaci blockchainu a NFT předmětů, což tradičně smýšlející hráči prozatím nepřijímají s velkým nadšením. Poslední data navíc naznačují, že se s tokeny už tolik neobchoduje.

Reklama


  • Počet transakcí, v nichž figurují NFT předměty, se snížil o 92 %
  • Výrazně klesl i počet aktivních peněženek

Na skutečnost poukázal magazín Wall Street Journal, který porovnal data ze září minulého roku s aktuálními údaji. Informace čerpal ze stránek NonFungible.com, které se specializují na sledování těchto transakcí. Na co se tedy přišlo?

Zatímco během září minulého roku došlo každý den v průměru na 225 tisíc transakcí, což je nejvyšší zaznamenané číslo, aktuálně jde o pouhých 19 tisíc. Počet transakcí se tedy snížil o 92 %.

Blizzard zjišťuje zájem hráčů o NFT, kryptoměny, play-to-earn a další trendy. Prezident Mike Ybarra se však od NFT distancoval
i Zdroj: Blizzard Entertainment

Blizzard zjišťuje zájem hráčů o NFT, kryptoměny, play-to-earn a další trendy. Prezident Mike Ybarra se však od NFT distancoval

Blockchainová mánie je v plném proudu, s NFT projekty dnes koketují i některé velké firmy v herní branži, zatímco jiné se od trendu snaží spíše distancovat. Třeba takový Blizzard trpělivost svých fanoušků evidentně pokoušet nehodlá, alespoň tedy podle vyjádření prezidenta společnosti.

Zpráva zmiňuje také počet aktivních peněženek, kde si uživatelé uchovávají zakoupené předměty. Číslo kulminovalo v listopadu minulého roku, tehdy se vyšplhalo na 119 tisíc, aktuální data hlásí pouhých 14 tisíc, jde tedy o pokles o 88 %. Snížený zájem o NFT dokládají také Google Trends, vyhledávání tohoto pojmu kleslo o zhruba 80 %.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama