Zahrajte si předlohu PS3 titulu Echochrome
Jednou z několika zbrusu nových her pro PS3 PlayStation Network, které Phil Harrison představil v průběhu E3 tiskové konference společnosti Sony, byla Echochrome od Sony Computer Entertainment Japan. První video a screenshoty z Echochrome zaujaly spoustu novinářů i hráčů a jenom málokdo z nich asi tuší, že Echochrome není zas až tak originální koncept.
Popravdě řečeno, Echochrome vlastně existuje už od minulého roku v podobě enginu/aplikace Object Locative Environment Coordinate Systém od Juna Fujikiho. Přesvědčit se o tom můžete sami, poněvadž je OLE šířena jako freeware. To co jste tedy viděli na záběrech z E3 videa, si můžete vyzkoušet na vlastní kůži, když si stáhnete (pak rozbalíte a následně spustíte) tento malinkatý archiv.
Hráč si může v OLE volně stavět bloky na sebe, vedle sebe i pod sebe, budova na nich schodišťátka i díry, aby pak do svého výtvoru vypustil panáčka, jehož interakce s prostředím je vypočítávána na základě úhlu pohledu/kamery, kterým hráč celou scénu sleduje. Bohužel, vytvořené stavby nelze v OLE nijak ukládat, což bude možné až v Echochrome na PS3 (Jaxxovi díky za tip).