Žádné zpoždění prý Too Human nehrozí
Spekulace o tom, že akční RPG Too Human nevyjde po mnoha odkladech ani letos, ale až na začátku příštího roku, které svým poněkud nejednoznačným vyjádřením vyvolal Shane Kim z Microsoftu v rozhovoru pro IGN, jsou prý naprosto zbytečné. Vyvrátil je šéf Silicon Knights Denis Dyack, podle něhož si jen redaktoři IGN a vlastně celý herní svět špatně vyložil to, co Shane Kim řekl. Určitě k tomu přispěla i prachbídná prezentace hry na E3 2006, k níž snad nikdy nemělo dojít, protože to co bylo v LA tehdy k vidění neodpovídalo absolutně tomu, jak hra měla vypadat a vlastně už tehdy vypadala v rozpracované verzi.
Vývoj Too Human prý pokračuje nadále podle plánu, hra vypadá úplně jinak než si všichni myslí (čímž je mysleno, že vypadá lépe samozřejmě) a fanoušci i nefanoušci Too Human se mohou těšit na to, že tvůrci hru hodlají veřejnosti i novinářům prezentovat až ve chvíli, kdy bude skoro hotová. No a k něčemu takovému prý dojde podle plánu, který bohužel neznáme. Zřejmě to však bude ještě letos.
Čím si však můžeme být zcela jisti je fakt, že je Too Human pořád trilogie. Stručně a jasně to po malé, ale docela trapné výměně názorů, na (jako vždy břitvově ostrém) NeoGaf fóru (původní thread) prozradil Denis Dyack s tím, že další podrobnosti se zájemci dozví v tomto EGM podcastu. Fandové čehokoli co se týká Silicon Knights by si jej měli stáhnout a poslechnout, protože se v něm Denis Dyack rozhovořil nejenom o Too Human, ale i o přístupu herních novinářů ke své práci, o PS3 Home a dalších zajímavých tématech.