XO S je výkonnější, MS: Nijak se to neprojeví
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka XO S je výkonnější, MS: Nijak se to neprojeví

XO S je výkonnější, MS: Nijak se to neprojeví

David Plecháček

David Plecháček

9
Reklama

Rod Fergusson si chtěl včera přihrát polívčičku na tom, že Gears of War 4 na štíhlém Xboxu One S poběží lépe než na velkém Xboxu One. Čáru přes rozpočet mu udělal Albert Penello, člověk, který má v Microsoftu na starosti plánování nových Xboxů, a který v rozhovoru pro britský Eurogamer prohlásil, že ten rozdíl tam není prakticky žádný.

„Když jsme dělali některé změny pro podporu 4K, uvolnili jsme trochu více výkonu pro HDR (vysoce dynamický rozsah zobrazení, pozn. red.). To je všechno. Jinak se jedná o přesně tu samou architekturu jako na existujícím Xboxu,“ řekl. Fergusson sice měl pravdu, že je k dispozici trochu více výkonu jak u procesoru, tak u grafické karty, ale je k dispozici pouze pro HDR. „Ten rozdíl je tak bezvýznamný, že je až úděsné, že to bylo třeba, a že se o tom vůbec bavíme,“ nechal se slyšet Penello.

„Slibuji vám, že se to nijak neprojeví. Na hry to nebude mít vůbec žádný dopad. Doslova vůbec žádný. Ty hry budou identické. Je to nic, je to opravdu doslova nic.“ No, i my jsme se včera divili, proč by si tuto informaci nechal Microsoft pro sebe, a jak se zdá, něco na tom bylo. Takže včerejší poplach je odvolán, stále jsou v plánu pouze dvě různě výkonné konzole - Scorpio a Xbox One (spolu s variantou S).

Se všelijakými upgrady a různě silnými konzolemi se včera(kdy se ještě předpokládalo, že budou opravdu 3 různě výkonné konzole, kdy jedna je na trhu, druhá dorazí letos, a třetí za rok) začalo mnoho lidí tázat, zda opravdu nepřichází zkrácení životností konzolí. Na tyto hlasité připomínky reagoval samotný Phil Spencer: „Zákazníci předpokládají, že je to stejné jako s telefony - každý rok můžete jít a můžete si koupit nový výkonnější telefon. Ale tak daleko s konzolemi zajít nechceme. Vidíme další krok ve 4K, a Microsoft jako společnost se chce ujistit, že bude mít konzoli schopnou tuto poptávku uspokojit, a proto jsme vytvořili Scorpio, které na něj bude připravené.“

Model, kdy by hráči byli každé dva roky nuceni do upgradu, není to, s čím konzole operují. „Jinými slovy, Xbox One S a Project Scorpio jsou systémy, které snaží držet s křivkou poptávky, ale zase se rychle vrátíme do pravidelných konzolových cyklů.“ 


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama