X360 verze Fatal Inertia v září, PS3 verze nikdy
Životní pouť, na Unreal Engine 3 technologie postavené, závodní hry Fatal Inertia je docela zamotaná. Hra byla představena jako PlayStation 3 exkluzivní a ještě ke všemu launchový titul. Kvůli potížím s enginem od Epicu bylo vydání hry několikrát odloženo a v listopadu minulého roku společnost KOEI oznámila, že se hra objeví i na Xboxu 360. Následoval další posun termínu vydání a nyní…
KOEI oznámila, že Xbox 360 verze Fatal Inertia vyjde v severní Americe 11. září, takže v Evropě se hra objeví někdy potom, snad s co možná nejmenším zpožděním. Naproti tomu PS3 verze Fatal Inertia se podle všeho neobjeví na trhu nikdy. V tiskové zprávě o vydání Xbox 360 verze není ani jednou zmíněna konzole PlayStation 3 a jak navíc zástupce KOEI sdělil Kotaku, tak bylo vydání PS3 verze posunuto na neurčito. Ve výsledku tedy můžeme říci, že se z PS3 exkluzivní hry stala Xbox 360 exkluzivní hra. Možné překvapení, v podobě nečekaného znovuoživení vývoje PS3 verze hry, však vyloučit nelze. Tedy ne do té doby, než bude vývoj PS3 verze FT oficiálně prohlášen za ukončený.