Will Powers o krizi značky PlayStation
Interní finanční krize značky Sony PlayStation nyní pokročila do dalšího stádia, když společnost propustila převážnou část reklamního a PR oddělení v San Diegu, které mělo dle Willa Powerse, jednoho z propuštěných, vysokou účinnost na prodeje samotné, navíc za minimální provozní cenu. Naštvaný Will se na twitteru pustil do Sony a poodhalil systém fungování této buňky.
"Člověk se až sakra diví, co Sony zamýšlí s propuštěním více jak poloviny PR zaměstnanců před Vánocemi. V podstatě tím do pekla posílají své hry, protože nebudou mít žádnou reklamní podporu - Little Big Planet Karting, Sports Champions 2, Wonderbook," vystřelil Will, který své zprávy posléze smazal.
Zároveň přiznal, že oddělení jako takové bylo již před snižováním stavů oslabené nedostatkem lidí, tím pádem zbylým agentům připadne dvakrát tolik práce. "Snižování nákladů je v tomto případě nesmyslné. Už takhle předali více práce než je zdrávo předraženým agenturám, propouštění tudíž problém jen rozšíří." říká Powers.
Podobně jako v minulosti ostatní divize značky Sony trpěly díky potížím jména PlayStation, karta se nyní obrací a Will přiznává, že loď se jménem PlayStation naráží na útesy neúspěšných a předražených televizorů a dalších produktů, které se Sony nedaří prodat. "Každá společnost by měla fungovat sama za sebe. Sony obecně slouží mnoha pánům."