Je potřeba brát v potaz, že engine Project CARS počítá mnohem víc věcí než Driveclub, je to zkrátka simulace. Plus je to multiplatforma vznikající s omezeným rozpočtem. :)
@Mitsurugi: Třeba RE4 si zachoval pěkně potemnělou a tísnivou atmosféru a TEW mi osobně hodně připomíná právě RE4. :) Ten pravej strach se ale nejspíš vytratil už dávno.
@Bela: Jasně, já tomu rozumim, ale ten článek mluví zcela jasně - umře THQ, a pokud se nikdo nechopí studií, ty značky pokračovat nebudou, dokud nebude investor. :) Kdyby to tak nemělo být, distributoři nebudou potřeba.
@Silesian: Jo jo, ty parametry a podobně vyžadujou docela hravost. Tohle jsou ty věci který si člověk potvrdí až když jsou aplikovaný v betě. :) Tak hodně štěstí.
@Silesian: Jde hlavně o koordinaci toho projektu. Vzhledem k tomu, že se musí většinou stihnout nějakej termín, je potřeba do toho zainteresovat víc lidí. K tomu se vytvářej terminologický slovníky s jednotným překladem konkrétních výrazů a podobně, aby nedocházelo k mýlkám. Jasně, ta práce by byla efektivnější kdyby na tom dělal jeden člověk, ale ten čas je v byznysu vždycky nepřítel.
@Silesian: Tak věřit tomu rozhodně nemusíš, nemůžu ti to vtloukat do hlavy :) Ale ve světě překladů takhle masivních a komplexních textů je to docela běžná hodnota. Aby ten překlad nějak vypadal, nemůže to louskat kdejakej Pepik no. :)
@pida.la (seznam.cz): Je jasný, že mu to určitě nějakej čas běželo na volnoběh, ale vzhledem k tomu jak časově náročný je, dostat se v tý hře prakticky ve všech ohledech navrchol, bych tomu i věřil. V Japonsku to navíc neni nic tak neobvyklýho. :)
@Helgi: 40 liber z UK je podle mě ještě docela ucházející cena. Ti, kdo chtěj Hardened edici ovšem budou oškubaný tak jako tak, jelikož i v zahraničí vyjde na 90 liber.
@Nelekejse: Uf, potim se z toho až na zadnici. :) Jméno opraveno, moje chyba, díky za upozornění. Dneska si ještě jednou sjedu slabikář a zapracuju na tom. Příště to prosím neberte tak vážně.
@Highforce: 1080p je v případě drtivý většiny her pouze přepočet rozlišení nativního, který bývá, jak říká hrusa2, často i pod standardním 720p. Je to smutný, zvlášť v době kdy jsou konzole silný, ale bohužel je to výsledek lenosti vývojářů.
V tomhle případě se měnit bude, protože jde o dva samostatný tituly. U Forzy šlo vlastně o přídavnej obsah, kterej měl být součástí hry samotný, ale už se bohužel nevešel.
@Smith6Wesson: Oficiální nástroje nebudou alespoň v následujících měsících uvolněný, ale s ohledem na otevřenost PC platformy se dá samozřejmě očekávat, že do toho začnou lidi šťourat brzy i bez nich :)
@Smith6Wesson: Mělo by jít spíš o větší tématický rozšíření spíš než o tradiční DLC, majitel season passu by měl obdržet kromě balíčku s týdenním předstihem i několik malých bonusů navíc, třeba potisky na auta a podobně. Tohle je ovšem zatím ještě neoficiální a řeší se to interně, ne veřejně na forech WMD.
@Pissta: V tomhle případě nepůjde nastavovat grafika jako je úroveň detailů a rozlišení, to je na konzolích pořád napevno určený. Nicméně můžeš si vyladit grafický prvky jako je field of view, vzdálenost kamery a blur efekty, který se někomu třeba líbí, ale ubíraj na autentičnosti.
@Ronny: O Ferrari se jednalo a nejspíš ještě pořád jedná, nicméně všechno to drží pod pokličkou. Pakliže se jejich auta ve hře objeví, bude to později formou DLC nebo rozšíření.
@MaStEr: Slůvko CARS je v tomhle případě zkratkou pro Community Assisted Racing Simulator. Přímo hráči se na vývoji dost razantním způsobem podíleli.
@PRAVDA: Velká většina aut ve hře je licencovaných, nicméně některý monoposty, LMP1/LMP2 speciály a Nascar auta jsou fiktivní značky, dobrej a kompletní seznam je mimo jiné třeba tady - http://www.gtplanet.net/forum/threads/project-cars-car-list.305494/
Co se licencí tratí a aut v Project CARS týká, SMS to maj těžší kvůli silně omezenýmu rozpočtu. To by se ale mělo pořešit v budoucnu pomocí DLC a velkých placených rozšíření.