Vývojářky ze studia Treyarch poukázaly na vyčerpávající přesčasy. Pracovaly 12 až 14 hodin denně, 6 až 7 dní v týdnu
Tříáčkové projekty se často pojí s neobyčejným pracovním nasazením a dlouhými přesčasy, není žádné překvapení, že se náročné pracovní podmínky týkají také týmů pracujících na značce Call of Duty. Poslední zprávy přicházejí od lidí ze studia Treyarch.
- Vývojářky ze studia Treyarch poukazují na dlouhé přesčasy
- V kancelářích se podle nich běžně pracovalo 12 až 14 hodin denně, 6 až 7 dní v týdnu
Activision se v poslední době topí v problémech, jeho zaměstnanci velmi hlasitě dávají najevo, že s pracovními podmínkami a způsobem vedení nesouhlasí. Do ohně nedávno přiložily dvě vývojářky ze studia Treyarch. Třeba Kate Anderson, která pracuje v testovacím oddělení. V příspěvku na Twitteru poukázala na dvanácti až čtrnáctihodinové směny během vývoje na Call of Duty: Black Ops Cold War, o nichž byli zaměstnanci mnohdy informováni pět minut před koncem základní pracovní doby, Anderson tedy často musela na poslední chvíli rušit další plány. Do práce navíc běžně docházela i o víkendu. O zkušenosti se podělila v reakci na článek o čtyřdenním pracovním týdnu, na který v poslední době najela celá řada firem. To se týká i Anderson, která si přívětivější rozvržení pracovní doby nemůže vynachválit.
Prakticky stejnou zkušenost má Jessica Gonzalez, která taktéž pracovala na podobné pozici. Během vývoje Call of Duty: Black Ops 3 si rovněž musela zvyknout na 14 hodin za počítačem. A už tehdy bylo běžné, že se dozvídali o přesčasech jen krátce před koncem šichty. Gonzalez navíc promluvila o zoufalé snaze dostat hru na Xbox 360 a PlayStation 3, kvůli zásadním problémům se vývoj nakonec natolik zpozdil, že na zmíněné konzole nakonec nestihli doručit singleplayerovou kampaň.
Zdá se, že Treyarch už dlouho jede v zajetých kolejích. Bude zajímavé sledovat, jak pracovní nasazení a klima ovlivní Microsoft jakožto nový majitel. Na případnou změnu si však zaměstnanci Activisionu ještě nějaký čas počkají.