Vývojáři z Insomniac Games tvrdí, že při práci na Rift Apart nikdy nemuseli crunchovat
i Zdroj: Hrej.cz
Ratchet & Clank: Rift Apart Novinka Vývojáři z Insomniac Games tvrdí, že při práci na Rift Apart nikdy nemuseli crunchovat

Vývojáři z Insomniac Games tvrdí, že při práci na Rift Apart nikdy nemuseli crunchovat

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

9. 6. 2021 11:00

V posledních letech se často diskutuje o nezdravě dlouhých přesčasech, které mnohdy bývají součástí kultury herního vývoje. Nový Ratchet je však příkladem, že AAA produkce může probíhat i jinak.

Reklama

  • Na Twitteru někteří vývojáři oznámili, že se vývoj Ratcheta obešel bez dlouhých přesčasů
  • Údajně pracovali 40 hodin týdně

Na Twitteru se totiž objevily příspěvky od tvůrců, kteří chtěli poukázat na pozitivní pracovní podmínky. “Nemohu mluvit za nikoho v týmu, ale za sebe řeknu, že jsem ani jednou necrunchoval. Celou dobu šlo o 40 hodin týdně,” prohlásil designér Grant Parker.

Jeho slova podpořila animátorka Lindsay Thompson. “Za celou dobu produkce jsem ani jednou necrunchovala. Sice došlo na pár dlouhých večerů, kdy bylo potřeba něco dodělat, ale jinak jsme se obešli bez crunche. Jde to,” řekla a dodala, že zdraví a celková pohoda v týmu podpořila kreativitu jeho členů.

Výpověď dvou lidí samozřejmě nelze považovat za reprezentativní vzorek, prohlášení ale poukazují na dobře nastavené pracovní podmínky, minimálně tedy v rámci vývoje Rift Apart. Kdo by čekal, že takové zprávy uslyšíme zrovna ze studia, jehož název odkazuje na nespavost. 

Na jisté hranice v tomto směru poukázal šéf PlayStation Studios - Hermen Hulst. Sice si zakládá na vysoké kvalitě vydávaných her, v nedávném prohlášení ale dodal, že není možné, aby šla na úkor zdraví a psychické pohody zaměstnanců daného studia.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama