Vývojáři z Insomniac Games tvrdí, že při práci na Rift Apart nikdy nemuseli crunchovat
Hrej.cz Ratchet & Clank: Rift Apart Novinka

Vývojáři z Insomniac Games tvrdí, že při práci na Rift Apart nikdy nemuseli crunchovat

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

9. 6. 2021 11:00

V posledních letech se často diskutuje o nezdravě dlouhých přesčasech, které mnohdy bývají součástí kultury herního vývoje. Nový Ratchet je však příkladem, že AAA produkce může probíhat i jinak.

Reklama
Reklama

  • Na Twitteru někteří vývojáři oznámili, že se vývoj Ratcheta obešel bez dlouhých přesčasů
  • Údajně pracovali 40 hodin týdně

Na Twitteru se totiž objevily příspěvky od tvůrců, kteří chtěli poukázat na pozitivní pracovní podmínky. “Nemohu mluvit za nikoho v týmu, ale za sebe řeknu, že jsem ani jednou necrunchoval. Celou dobu šlo o 40 hodin týdně,” prohlásil designér Grant Parker.

Jeho slova podpořila animátorka Lindsay Thompson. “Za celou dobu produkce jsem ani jednou necrunchovala. Sice došlo na pár dlouhých večerů, kdy bylo potřeba něco dodělat, ale jinak jsme se obešli bez crunche. Jde to,” řekla a dodala, že zdraví a celková pohoda v týmu podpořila kreativitu jeho členů.

Výpověď dvou lidí samozřejmě nelze považovat za reprezentativní vzorek, prohlášení ale poukazují na dobře nastavené pracovní podmínky, minimálně tedy v rámci vývoje Rift Apart. Kdo by čekal, že takové zprávy uslyšíme zrovna ze studia, jehož název odkazuje na nespavost. 

Na jisté hranice v tomto směru poukázal šéf PlayStation Studios - Hermen Hulst. Sice si zakládá na vysoké kvalitě vydávaných her, v nedávném prohlášení ale dodal, že není možné, aby šla na úkor zdraví a psychické pohody zaměstnanců daného studia.

Reklama
Reklama

Související články

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

Hrej.cz je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým Hrej.cz