vyvojari-si-pochvaluji-tvorbu-her-na-wii-u
Novinka Vývojáři si pochvalují tvorbu her na Wii U

Vývojáři si pochvalují tvorbu her na Wii U

Maggot

Maggot

Reklama

Zatímco si vývojáři her při tvorbě na Xbox 360 a PlayStation 3 neustále stěžují na obtíže při alokaci paměti a obecné práci s RAM, Wii U se zdá býti v tomto ohledu perfektně zajištěné. Manfred Linzner ze studia Shin'en Multimedia, které vytváří akční arkádu Nano Assault, se k celé věci nadšeně vyjádřil.

"Problém dnešního hardwaru netkví ve frekvencích, nýbrž v latenci paměti. Nintendo se naštěstí ujistilo, že vývojáři mohou tuto dnes typickou překážku na Wii U snadno obejít," čímž Manfred odkazuje na chytře vymyšlenou architekturu přístroje.

"Tvůrci hodně přemýšleli nad efektivitou vyrovnávacích pamětí procesoru, grafického čipu i paměťových řadičů, které zjednodušují práci s kódem. Když dám příklad, jen s malými změnami jsme vykreslování našeho kódu zrychlili až šestinásobně a to ještě před procesem optimalizace," přičemž Manfred uvádí, že Wii U jen minimálně zatěžuje procesor a grafický čip, když streamuje obraz do ovladače GamePad.

Takže ačkoliv má Wii U samotné již nyní dostatek síly, je perfektní i po stránce kódování, díky čemuž nemusí nutně trvat několik let, než se vývojáři her dopracují k jejím limitům.

Vývojáři si pochvalují tvorbu her na Wii U
i Zdroj: Hrej.cz


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama