Skull & Bones dorazí den před vydáním God of War. Vynechá při tom minulou konzolovou generaci
i Zdroj: Ubisoft
Skull & Bones Novinka Skull & Bones dorazí den před vydáním God of War. Vynechá při tom minulou konzolovou generaci

Skull & Bones dorazí den před vydáním God of War. Vynechá při tom minulou konzolovou generaci

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

7. 7. 2022 23:59

Po mnoha letech a různých zprávách o interních problémech Ubisoft s novou ukázkou skutečně oznámil, že Skull & Bones dorazí 8. listopadu – den před God of War: Ragnarök, jehož datum vydání bylo oznámeno včera. Hra vyjde na PC, PS5, Xbox Series a Google Stadia i Amazon Luna, přičemž na PC přijde na Epic Games Store a Ubisoft Connect a minulou konzolovou generaci úplně vynechá.

Reklama

  • Skull & Bones vyjde 8. listopadu
  • Hra zamíří na PC a současnou generaci konzolí

Ubisoft hru opětovně představil dvěma ukázkami, které víceméně prezentují její podobnost s původním Black Flag. Vaším cílem a současně i jediným úkolem je stát se největším pirátem epochy 17. století, kdy námořní řemeslo vzkvétalo a pirátství bujilo. Na prozkoumání světa před vás za tímto účelem studio rozprostře širokou oblast Indického oceánu, kde můžete cestovat za unikátními ekosystémy a jeho výzvami. „Vstupte do nebezpečného ráje Skull & Bones, inspirovaného Indickým oceánem během Zlatého věku pirátství, když překonáte překážky a stanete se z vyvržence nechvalně známým pirátem,“ lákají vývojáři.

Asi uhádnete, že jádro hry i s cestováním stále vězí v námořním boji, a to jak s koráby, tak i přímořskými tvrzemi. S černou plachtou a výstražnou lebkou budete proto křižovat širá území bouřlivého oceánu, svádět líté boje a drancovat drahé náklady k posílení vlastního korábu i posádky. V typickém střihu Ubisoftu taktéž nepřijdete ani o live-service model. Ani Skull & Bones totiž neuniká novodobému trendu sezón, a pravidelně tak hodlá zásobit novými výzvami i funkcemi. 

Na druhou stranu, ti z nás, kteří raději holdují osamění nežli společenství, mohou do Skull & Bones naskočit také, ačkoli je radno říct že jde v jádru o kooperativní hru. Každý server v PvE i PvPvE utáhne podle Ubisoftu až 20 hráčů, přičemž na rozložení těchto sil poslouží hře týmy po dvou nebo třech členech. Co se naopak týká drancování přístavů, které se představilo i ve videu, to bohužel alespoň nyní působí značně unylé. Oproti Sea of Thieves, které klade větší důraz na akci, se zatím jedná pouze o nenápadité vplutí do jedné vyznačené oblasti a vyčkání na naplnění ukazatele pro obdržení odměn. 

Kde již práce nicméně vypadá slibněji, je bohatý výběr vašeho typu lodě. Některé z nich poskytnou lepší nákladový prostor, jiné vyšší odolnost trupu a další zase větší palebnou sílu. Každá loď je taktéž pokaždé řízena jen jedním hráčem, takže na případné kormidlování ve dvou raději zapomeňte. Měnou, na které bude vše záviset a padat bude reputace: Jak poroste váš věhlas a vaše jméno ponese větší váhu, otevře se i širší výběr vybavení, stejně jako lukrativnější šance k získání věhlasu.

Méně nápaditý se opačně zdá až nezvykle chudý výběr edic. Ty budou tentokrát jen dvě, a to za 60 eur (PC, standardní edice) a za 90 eur (PC, prémiová edice). V případě konzolí se každá s cen navýší o dalších 10 eur, takže se opakuje situace jiných her Ubisoftu. V rozšířené nabídce vyšší prémiové edice se objeví kolekce The Ballad of Bloody Bones, dvě bonusové mise, digitální artbook, soundtrack a Smuggler Pass.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama