Výkonný ředitel společnosti Take-Two prohlásil, že se nebrání dalším akvizicím
V září roku 2020 jsme byli ohromeni odvážným krokem Microsoftu, který se rozhodl koupit ZeniMax Media za 7,5 miliardy dolarů. Rekordní částku však nedávno přebilo vydavatelství Take-Two, když oznámilo akvizici společnosti Zynga za necelých 13 miliard. A tím to možná nekončí.
- Strauss Zelnick naznačil, že bude Take-Two brzy připraveno na další nákupy
- I nadále se bude poohlížet po dalších týmech a značkách
- Očekává, že se investice do Zyngy brzy začne vracet
Výkonný ředitel Strauss Zelnick v rozhovoru s investory přiblížil, jak s akvizicí naloží. Potvrdil, že Zynga pomůže uvést nejpopulárnější značky v portfoliu Take-Two Interactive (nabízí se třeba Red Dead Redemption, GTA, Borderlands nebo NBA 2K) do světa mobilních her, kde podle něj trestuhodně chybí. “Věříme, že máme nejlepší sbírku značek na poli interaktivní zábavy na konzolích a na PC, ta je ale téměř nevyužitá z pohledu mobilního a free-to-play obsahu,” přiznal. A právě Zynga by měla tento problém vyřešit.
Specialisty na mobilní segment pochválil za pokročilé dovednosti v designování specifického zážitku, který uživatelům přináší radost a vede je k opakovanému utrácení za další a další obsah. Na takové peníze si samozřejmě rádo sáhne i Take-Two prostřednictvím vlastních značek. Ještě aby ne. Je dobře známo, že se na trhu mobilních her dají vydělat mnohem zajímavější částky, než v případě titulů určených pro tradiční platformy.
Vydavatel transakci částečně vypořádá skrze akcie, část zaplatí v hotovosti. Masivní výdaj logicky musí pořádně zahýbat s firemní cash flow, Zelnick ale předpokládá, že se peníze začnou brzy vracet. Dokonce naznačil, že budou i nadále pokukovat po zajímavých příležitostech k dalším nákupům, což je fráze, jakou jsme v poslední době často slýchávali od Microsoftu. “Budeme v silné pozici, připraveni k dalším nákupům. Náš přístup k akvizicím zůstává stejný, i nadále se budeme poohlížet po skvělých týmech a značkách.”