Vedoucí Fox Enginu míří do Bandai Namco
Jeden u důležitých autorů technologie Fox Engine, která pohání hry jako Metal Gear Solid V: The Phantom Pain nebo Pro Evolution Soccer 2016, Julien Merceron už v září opustil Konami. Nyní si našel nové místo.
U japonské konkurence nakonec zakotví muž, který vedl vývoj působivého enginu od Konami. Připojí se k firmě Bandai Namco. Zde bude mít na starost rozvoj technologií, kterým má šéfovat. Zatím bohužel ale neznáme žádné konkrétní projekty, na kterých se bude podílet. Merceron už v minulosti pracoval pro firmy jako Square Enix, Eidos nebo Ubisoft. Právě pod jeho dohledem programátoři Konami vyvinuli Fox Engine, který měl velmi dobré výsledky na současné i minulé generaci konzolí a rovněž na PC si jej hráči pochvalovali pro jeho poctivou optimalizaci.
Bude velmi zajímavé sledovat, jak si v novém působišti Merceron povede, a zda Namco bude usilovat o vývoj podobně univerzální technologie. Kupříkladu chystaný Tekken 7 z jeho stáje totiž jako vůbec první díl v sérii pohání Unreal Engine, což nasvědčovalo spíše tomu, že se japonský vydavatel v budoucnu míní spoléhat více na technologie třetích stran.