uzivatele-internetu-maji-hry-radsi-nez-youtube
Novinka Uživatelé internetu mají hry radši než YouTube

Uživatelé internetu mají hry radši než YouTube

sleepless.

sleepless.

1
Reklama

My máme rádi průzkumy, vy máte rádi průzkumy, všichni mají rádi průzkumy. Jeden takový bychom tu pro vás měli. Jde o průzkum společnosti Parks Associates, která se jala zjišťovat, jak se uživatelé internetu staví k hraní her a k používání populárních komunitních web 2.0 aplikací typu YouTube a MySpace. Bohužel nevíme, na jak velkém vzorku lidí byl průzkum pro účely studie prováděn, takže níže uvedené informace berte s rezervou, nejméně notnou rezervou.

Podle průzkumu preferuje většina dospělých uživatelů internetu stále ještě hraní casual her před zevlováním na MySpace a YouTube. Poměry jsou nastaveny takto. 34% dospělých uživatelů se pravidelně každý týden věnuje hraní casnal her na internetu. 29% dospělých uživatelů se každý týden dívá na YouTube a 19% dospělých uživatelů týdenně dělá něco na MySpace.

Oproti předchozímu roku došlo k 79% nárůstu těch uživatelů internetu, kteří se na něm věnují hraní her. Sociální sítě a projekty podobného charakteru naopak oproti předchozímu roku používá o 46% více dospělých uživatelů internetu. Největší nárůst uživatelů však zaznamenaly projekty na bázi streamovaného videa, čili YouTube, Gogole Video a podobně. Ty využívá oproti předchozímu roku o 123% uživatelů více.

Analytik společnosti Parks Associates James Kuai k výsledkům průzkumu dodal: “Herní průmysl nesmí usnout na vavřínech. Vzhledem k rostoucí konkurenci jiných online aktivit, musí herní průmysl pokračovat ve snaze o rozšiřování fanouškovské/uživatelské základny a musí hledat nové cesty, jak na svých uživatelích vydělat. Casual hry mají jednu velkou výhodu. Zatímco sociální sítě a sajty se streamovaným videem musí spoléhat výhradně na příjmy z reklam, tak okolo casnal her existují mnohem dospělejší a propracovanější modely pro získání příjmů, včetně in-game a web reklam, předplatného, mikrotransakcí a try-before-you-buy modelu (kdy si zákazník stáhne demo a pak si z něj po zakoupení kódu udělá plnou verzi hry).


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama