Zpět na článek

Diskuze: Umělá inteligence ve Wildlands podvádí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
22. 1. 2019 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, ale kolikrat je lepsi hrat s tou "blbou" umelou inteligenci, nez s "inteligenci" obdarovanymi lidmi.

AI aspon hraje podle nejakych pravidel, i ten roleplaying zvlada. Lidi ? Lidi jsou naprosto priserni jako NPC, byli a budou. Uz jenom proto, ze kdyz date do hry nejaky naprosto idiotsky predmet, treba cepici s ruzovou barvou ve tvaru aligatora, tak plno lidi si ji equipne a zruinuje tim dojem.

Lidi maji tendenci ruinovat celou hru, protoze se vam nedari (Overwatch) a jeste vas trestat, protoze nehrajete podle jejich predstav, ackoliv oni sami zjevne nechapou principy hry naprosto zjevne a jedou postavu, ktera uz papirove dostava naprdel od protivnika.
Nebo RDR2, kdy po skupinovem questu nemate sanci odjed z mista, protoze vsichni se tam strili jak najati.

Obecne mne bavi nekdy vice singly v BFku, nez exploity vyuzivajici hraci zalezli nekde na dost pristupnych mistech a pouzivajici chyby ve hre. Jako jo, muzu je pouzit taky...ale proc bych to delal ?

Lidi v onlinovkach jsou hrozni - cim vice volnosti, tim vetsinou je to jeste horsi. Drive jsem online hraval, ale postupem casu mne to opousti - idealne bez lidi, bez nejakych teleportu do meho sveta, jako bylo v Dark Souls, idealne chci hrat sam, mozna s blbou AI, ale aspon nekurvici hratelnost.

Tom11
Tom11
Level 1 Level 1
21. 1. 2019 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak to je jasný, AI uz desitku let stagnuje, na páčkovače lepší AI stejně není potřeba a kvůli PC ji dělat nebudou...

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
21. 1. 2019 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Amos: Ubisoft ! Spíchnutý za rok HOLLOW & SHALLOW.
Poprvý jsem to poznal u ASSASIN CREED 2, kde nákup "čehokoliv" (od panství, přes nože, bomby) měl nulový vliv na hratelnost. Náměstí svatého marka se dá vyčistit od všech lidí, hned jak se na něj dostanete a hra nemá náboje na to aby Ezia odstranila.

Všechny hry od Ubi jsou povrchní. Sorry ale hloubku jako ve Vagrant story v tom nehledejte. Když vás někdo pronásleduje, neznamená to že naprogramovali umělou inteligenci, aby vás skutečně pronásledovala. Ne, ona celou dobu ví kde jste, jen se občas tváří, jakože vás hledá.

Amos
Amos
Level 1 Level 1
21. 1. 2019 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Horší je, že se nepřátelé spawnujou jen tak z ničeho a klidně před očima.
Jste na solném jezeře, vidíte kilák na každou stranu, vystřílíte u zdrojů týpky a při otvírání bedny včelka z metru a ležíte.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
22. 1. 2019 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno: +1

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
21. 1. 2019 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vždy jsem upřímně litoval všechny programátory, kteří dělali na AI. Nevděčná a v podstatě sisyfovská práce. Úkolem AI je buď se nechat zábavně zastřelit (enemy) nebo zábavně zastřelit nepřítele a neprudit při tom. Je úsměvné to vše nazývat "Artificial Intelligence". Počítačem řízený paňáca toho ví o prostředí kolem sebe velmi málo a ještě méně si toho pamatuje. Spíš je to zatím vždy "Artificial Stupidity".

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
22. 1. 2019 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno: Máš pravdu. Čitelná (ne jednoduchá či napadnutelná) umělá intelegence je pro hru přínos. Playing with strangers nebo matchmaking je pro zaměstnaného člověka, majícího vyčleněné 2 hodiny na hraní denně PEKLO a důvod začít nenávidět hry. Podle mne by měl matmaking sledovat styl hry danné osoby (je li fér / nebo zákeřná svině) a podle toho mu servírovat hráče.
A taky bych uvítal tlačítko "NON NATIVE SPEAKER" (tj. jazyk hry není můj mateřský jazyk) , jelikož 90% hráčů předpokládá, že na vás bude žvatlat Skotskou angličtinou a vy budete rozumět. A když se snažíte překládet jejich šišlání a hledáte s očima v sloup slovíčko v hlavě, hned jsou tam dva fragy.

A i tak, anglicky mluvící hráči jsou vymaštěný idioti, v 70% pod 15 let a já se s nima nechci za žádnejch okolností bavit ani je poslouchat.

Takže DARK SOULS nejlepší MP. Jazykovej handicap pro všechny.

AD AI IQ:Mě se líbí ČITELNÁ inteligence v MGS. Za každej okolností vim jak se kterej voják zachová na tu a tu akci a když umřeš vím proč. Vim kdy mne uvidí a kdy ne. Proto jsem nikdy neměl rád Splinter Cell, protože mi připadal náhgodný. nikdy jsem neměl jasno jestli mne voják uvidí nebo ne.

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
22. 1. 2019 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno: naprosto souhlasím, pro mě snad jedinej online systém kterej sem si dost užíval je ten v GW2 a to jen protože tam hráči prakticky nemají šanci ti nijak ublížit a když si zapneš nejmenší počet postav tak jich ani moc nevidíš.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
22. 1. 2019 08:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: Ono na tu zábavnou stupiditu je potřeba taky nějaká inteligence. Aby se to nemuselo řešit násilně teleportem zatoulaných parťáků nebo, jak je zmíněno v článku neviditelností pro nepřátele, nesmrtelností atd. To bych za umělou inteligenci ani umělou stupiditu nepovažoval. To je jen záchranná brzda, která řeší právě selhání té umělé whatever.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
21. 1. 2019 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom11: Proč mám pocit, že sis přečetl jenom nadpis?

Jinak mi taky nějak uniká spojitost mezi platformou a potřebou umělé inteligence.

rohaac@seznam.cz
rohaac@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 1. 2019 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tedy je to uděláno tak aby to v singlu byla taková odreagovávačka. Vše fungovalo k hráčově spokojenosti a nic ho zbytečne nefrustrovalo. To je opravdu trestuhodný. Není třeba chodit až tak daleko. Když jen skočíte do nějakého dopravního prostředku nečekáte na part'áka a uháníte pryč oni se objeví ve vozidle nebo dokonce ve vrtulníku. Nereálné ? Samozřejmě ale plně funkční a lepší řešení jak kdyby toto takto nefungovalo. GRW je poctivá hra od Ubisoftu se vším plus i mínus.

rohaac@seznam.cz
rohaac@seznam.cz
Level 1 Level 1
22. 1. 2019 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno: Taky ti uplně rozumím. A můžu klidně zůstat u GRW. Hra neustále nabízí " stiskni enter a užívej si hraní online s jinými hráči to je terpve paráda" hmmm dík ani ne. Ještě jsem to ani nezkusil. Uplně si to umím představit. Všichni tam budou pobíhat jak idioti a předhánět se kdo udělá větší hovadinu. Je jedno jak je hra koncipována lidi hrají vše jak tupé Call of Duty tedy hlavně běhat nezastavovat se a pořád střílet.
Další hra The Division. Při hře solo jsem si užíval krásy New Yorku zapadaného sněhem. Když jsem zkusil hru ve více lidech byla z toho opět Call of Duty tupá střílečka. Po splnění mise přiběhne hráč na metr ke mě, začne poskakovat a střílet do mě že chce rychle zase do něčeho střílet. OK, jmenuji ho velitelem, odpojuji se od skupiny a hru si užívám dál solo v takovém tempu a stylem který mi vyhovuje. A i v The Division bych právě "tupou" umělou inteligenci jakou má GRW ocenil mnohlem víc než takto "inteligentní" živé spoluhráče.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
21. 1. 2019 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No kdyz sme u souvislosti, jak je to treba s VR? Neni to nahodou tak ze na konzolich nebo i mobilech je to dostupnejsi a levnejsi nez na PC?

Filip Švácha
Filip Švácha
Level 1 Level 1
21. 1. 2019 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Amos Taky se mi to bohužel děje :D

Reklama
Reklama