Ubisoft znovu odkládá Skull and Bones. Námořní akce vyjde až příští rok
Už se zdálo, že Skull and Bones po zdlouhavém a problematickém vývoji konečně vyrazí na širé moře, dnes večer ale vyšlo najevo, že tahle bárka ještě pár měsíců zůstane v přístavu. Ubisoft námořní akci znovu odložil.
- Skull and Bones letos nedorazí
- Hra vyjde až 9. března
- Ubisoft se chce zaměřit na zpětnou vazbu z posledních testů
Po opakovaných odkladech měla hra vyjít 8. listopadu, nyní je ale jasné, že ani tento termín nestihne. Nestihne ostatně ani letošní rok. Nově se počítá s vydáním 9. března.
Spokojená posádka a vítr v plachtách. Autoři Skull and Bones prozradili, jak se stát úspěšným kapitánem
V listopadu dostanete možnost vydat se na širé moře v námořní akci Skull and Bones, před plavbou za věčnou slávou je však potřeba nasát důležité informace, abyste nabrali ten správný směr. Poslední video by mohlo posloužit jako základní rychlokurz.
Ubisoft vysvětlil, že je vývoj hry sice dokončen, přesto si ale bere čas navíc, aby tým mohl zapracovat na dodatečném začištění a balancu herního zážitku. Vývojáři se chtějí opřít o zpětnou vazbu, kterou od hráčů získali v rámci technických testů z posledních dvou týdnů.
Francouzský vydavatel také zdůraznil, že jde o správné rozhodnutí, které je nezbytné pro zajištění dlouhodobého úspěchu hry a spokojenosti hráčů.
Asi netřeba dodávat, že se tento projekt Ubisoftu značně prodraží. Magazín Kotaku ostatně zhruba před rokem informoval, že už se ve vývoji utopilo přes 120 milionů dolarů, od té doby číslo s největší pravděpodobností narostlo o dalších pár desítek milionů. Mají piráti vůbec nějakou šanci tento dluh splatit?
Ubisoft už do Skull and Bones investoval přes 120 milionů dolarů. Projekt je podle vývojářů ve velkých problémech
Není žádným tajemstvím, že námořní akce Skull and Bones nabrala špatný směr. Oznámena byla kdysi dávno v roce 2017, následně však přišla série odkladů a několik restartů celého vývoje. O napjaté atmosféře ve studiu Ubisoft Singapore navíc vypovídaly zvěsti o sexuálním obtěžování a šikaně na pracovišti, které vyústily v sesazení ředitele vývoje - Huguese Ricoura. Ubisoft sice v květnu naznačoval, že se vývoj za poslední rok konečně posunul správným směrem, nová zpráva od Kotaku ale tvrdí něco jiného.