tycoon-city-new-york-je-gold-informace
Novinka Tycoon City: New York je GOLD + informace

Tycoon City: New York je GOLD + informace

sleepless.

sleepless.

Reklama

Poměrně nedávno vydaná (a bohužel problémová) demoverze budovatelsko-ekonomické strategie Tycoon City: New York leccos naznačovala o tom, že se hra blíží svému dokončení a dnes se to potvrdilo. Společnost ATARI totiž oznámila, že je výše zmíněný titul GOLD (placka s finální verzí hry je vypálená a míří do lisovny) a na pultech evropských obchodů se začne zjevovat počínaje 24. únorem. Ti co si demo nemohli vyzkoušet a nemají tedy ani zbla tušení co na ně ve hře čeká, by teď měli nastražit oči. Tycoon City: New York je v základu obyčejný (čti tradiční) zástupce žánru budovatelsko-ekonomických strategií, kdy je úkolem hráče prodrat se skrze rozličné aktivity z nuzných počátků až do křesla generálního ředitele zeměkoule, kterou v tomto titulu representuje multikulturní metropole New York.

K dispozici bude více než 100 různých odvětví, v nichž se bude hráč moci realizovat a kromě jiných je to síť restaurací, nechybí tu možnost založení a vedení, kina, divadla, galerie, nočního klubu, nebo celé řady průmyslových a obchodních odvětví. Všechno přitom musí směřovat k tomu, aby byli obyvatelé virtuálního Manhattanu spokojeni, utráceli peníze a ty aby tekly do kapsy panu podnikateli/hráči. Společnost ATARI hodně vsází na to, že hráče nezaujme ani tak víceméně tradiční koncept, nebo detailně zpracovaný a žijící 3D Manhattan, ale spíše známé značky, s nimiž se bude ve hře v podobě obchodů, billboardů a dalších prostředků setkávat na každém kroku. Kromě jiného budou ve hře vystupovat značky a brandy TIME Magazine, Toys'R'Us, Virgin Megastore, Staples, Olympus, Marquee, Nokia, Tag Heuer, D'Agostino's a spousta dalších. Jinými slovy, hra bude prošpikovaná reklamou skrz na skrz a kdo některou z nich přímo nesnáší, tak by se měl tomuto titulu raději vyhnout.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama