Tvůrci z týmu Larian Studios si licencovali fyzikální engine Meqon
Tvůrci z belgického týmu Larian Studios zřejmě po řadě titulů včetně vynikajících Divine Divinity a Beyond Divinity chystají něco skutečně velkého (na své poměry). Naznačuje tomu info o využití fyzikálního enginu spol. Meqon.A není to jediná pokročilá technologie, kterou si tvůrci z Larian Studios pro svůj chystaný projekt licencovali. Už dříve oznámili využití technologie SpeedTree a populárního middleware od společnost Gamebryo. Není tedy pochyb o tom, že další titul od týmu Larian bude kompletně ve 3D, nabídne interaktivní herní svět řídící se fyzikálními zákony a dále oživený realisticky vyhlížejícími stromy, trávou a dalším porostem. Zřejmě lze velmi brzy očekávat oficiální oznámení. Naznačuje tomu nejenom informace o koupi licence k užití Meqon fyziky, ale také spuštění nové verze oficiální homepage - prý kvůli budoucím zajímavým oznámením.Na závěr ještě malá poznámka o tom, že fyzikální engine Meqon využívají například tvůrci z 3D Realms pro Duke Nukem Forever!!