Tradiční kampaň ve Skull & Bones nebude
Skull & Bones, tedy nová značka od Ubisoftu, která byla odhalena na letošní E3, v nás zatím nevzbuzuje příliš velká očekávání. Ne že by pirátské zasazení nebylo atraktivní, právě naopak, jenže rány z nedávného For Honor jsou ještě čerstvé a máme trochu obavu, aby se i tento titul nevydal stejnou cestou. Upřímně, moc rádi bychom viděli příběhovou hru, kde se to bude mořskými hrdlořezy jen hemžit. Jak to ale vlastně bude s kampaní ve Skull & Bones? Na to se vývojářů zeptal server GameSpot.
Ubisoft sice v minulosti uvedl, že hra bude obsahovat příběh, ten ale podle šéfa projetu Justina Farrena bude implementován do multiplayeru, nemáme tedy očekávat tradiční zážitek, na jaký jsme v případě kampaní zvyklí. Farren je údajně velkým fanouškem příběhových her, jako je například The Last of Us od Naughty Dog, v případě Skull & Bones ale Ubisoft plánuje takzvané sdílené vyprávění.
Půjde o to, aby hráči mohli streamovat a sdílet to, co právě prožívají, co je pro jejich zážitek unikátní. „Chtěli jsme zvolit tento přístup. Jak vytvořit fungující svět, kde každý hráč zažívá něco jiného, ale zároveň je to celé spojeno s prostředím, kde potkáváme skutečné piráty, historické osobnosti. Budete si vytvářet pouta se svou posádkou, sesazovat samozvané vládce, to vše je součástí našeho příběhu. Nechtěli jsme ale, aby to bylo oddělené, abyste to jednou prožili a už se nevrátili.
Příběh má být vyprávěn v průběhu mnoha měsíců, pravděpodobně i let. Ubisoft se Skull & Bones chce ještě více proniknout do segmentu her, které jsou ve skutečnosti službou, na níž se nabaluje nový obsah. Každý hráč s libovolným zaměřením na PvP nebo PvE by si měl ve hře najít to svoje a měl by být schopen říct, že prošel příběhovou kampaní. Na přímou otázku, zda hra obsahuje režim pro jednoho hráče, Farren odvětil, že příběh je implementován do všeho, co budeme ve hře dělat. Budování vztahů s posádkou, stavba vlastního pirátského doupěte, to vše se má projevit ve všech režimech, které hra nabídne.
Farren také doufá, že i lidé, kteří běžně PvP moc nemusí, udělají v případě Skull & Bones výjimku. Říká totiž, že nebude příliš rozdílné od PvE, na rozdíl od jiných her, kde je multiplayer od sólového zážitku totálně odlišný. Skull & Bones vyjde příští rok na PS4, Xbox One a PC, verzi pro Nintendo Switch prý čekat nemáme. Jak se vám tento přístup líbí? Také byste, podobně jako my, dali přednost tradiční kampani, klidně po vzoru Assassin’s Creed 4: Black Flag? Dejte nám vědět v komentářích.