Todd Howard ve videu rozebírá dialogový systém a vlastnosti postav ve Starfieldu
i Zdroj: Bethesda / Microsoft
Starfield Novinka Todd Howard ve videu rozebírá dialogový systém a vlastnosti postav ve Starfieldu

Todd Howard ve videu rozebírá dialogový systém a vlastnosti postav ve Starfieldu

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

13. 10. 2022 10:58

Na oficiálním youtubovém účtu společnosti Bethedsa se objevilo neuvedené video, ve kterém šéf společnosti Todd Howard odpovídá na otázky komunity týkající se systému dialogů, úkolů a charakterizace hlavní postavy.

Reklama

  • Video přibližuje dialogy a některé další prvky Starfieldu
  • Dialogy budou hlubší, přirozenější, interaktivnější a bude jich násobně více než ve Falloutu 4

Howard na začátku mluví o tom, co bylo hlavní inspirací pro tvorbu hry. Zmiňuje v tomto ohledu především vesmírný simulátor SunDog: Frozen Legacy z roku 1984 a ještě starší sci-fi deskovku Traveller. Na to navazuje myšlenkou, zda Starfield skutečně je tvrdým sci-fi. Sice opatrně podotýká, že si pod tímto pojmem můžou hráči představovat všechno možné, zároveň ale přiznává, že je jistá autenticita cílem studia. Zmiňuje například logická vysvětlení pro zrychlené cestování, které se opírá o kvantovou fyziku a zakřivení vesmírného prostoru kolem hráčovy lodě. Ve hře na druhou stranu bude chybět systém paliva, vesmírní piloti budou omezeni jen tím, jak daleko mohou jedním warpem rychle doletět.

Možná zajímavější jsou zmínky o tvorbě postav a dialozích. Součástí budou tradičně vlastnosti hrdiny, které mu propůjčují pozitivní a negativní perky. Úplnou novinkou je ale to, že se lze těchto (negativních) vlastností zbavovat skrze úkoly. Postavu tak můžete mírně přetvářet i poté, co si ji vytvoříte. Zatím není jasné, zda vlastnosti půjde i získávat, o tom Howard nemluví.

Závěrem došlo na dialogy, na kterých bude i tentokrát hra výrazně postavena. Howard naznačuje, že se studio vrátilo k osvědčenému receptu, do něj ale přimíchalo pár novinek. Zajímavý je třeba systém přesvědčování, ve kterém budete nově s postupně vyřčenými větami investovat dostupné body a postupně tak protivníka v diskuzi lámat. To by z přesvědčování mělo udělat dynamičtější, zábavnější a zároveň i přirozenější prvek.

Starfield je mnohem větší než kterýkoliv minulý projekt Bethesdy, potvrzuje bývalý vývojář. Na hře pracuje 500 vývojářů, dvakrát více než na Fallout 76
i Zdroj: Bethesda

Starfield je mnohem větší než kterýkoliv minulý projekt Bethesdy, potvrzuje bývalý vývojář. Na hře pracuje 500 vývojářů, dvakrát více než na Fallout 76

Původně jsme se projektu Starfield měli dočkat už letos. Bethesda si pro vydání masivní vesmírné akce vybrala i příhodné…

10. 10. 2022 12:28
4

Howard také opět připomněl, jak obrovskou hrou má Starfield být. Zatímco Skyrim obsahoval zhruba 60 tisíc a Fallout 4 zhruba 111 tisíc řádek textu, Starfield už nyní stojí na více než čtvrt milionu řádků dialogů.

Starfield vyjde v první polovině příštího roku.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama