thq-reklamy-na-hry-v-tv-se-nevyplaci
Novinka THQ: Reklamy na hry v TV se nevyplácí

THQ: Reklamy na hry v TV se nevyplácí

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

5
Reklama

Také jste se vždycky divili, že nevídáte více reklam na hry v televizi? U těch českých je to celkem pochopitelné, ale ani zahraniční jimi nijak nepřekypují. A herní firmy asi moc dobře ví, proč do nich neinvestují. Názor za ně vyjádřil Danny Bilson, víceprezident firmy THQ, který nevěří, že by se náklady na televizní reklamu u her vrátily ve formě prodejů.

Podle Bilsona to může mít smysl pouze u sérií jako UFC a WWE (americké zápasnické ligy), které jsou diváci zvyklí vídat v televizi, ale jinak jejich smysl zkrátka nevidí. "Vezměte si, že na jednu takovou středně dlouhou reklamu v televizi vydáte dva miliony dolarů, pokud jich pár zařadíte v rámci sledovaných sportovních utkání. A to je neúměrně moc oproti tomu, co se s dvěma miliony dá udělat například na webu, nebo i na klasických billboardech a reklamách v ulicích."

Bilson však zmiňuje ještě jeden způsob reklamy - skrze Xbox Live a PlayStation Network. "Víte kde já bych chtěl mít centrum svého byznysu? Na XBL a PSN. Každý večer si miliony hráčů zapnou své konzole, projedou si novinky a při tom vlastně vstřebávají reklamu. A co je na tom vůbec nejlepší - jedná se o takzvané hardcore hráče, tedy tu nejhůře ovlivnitelnou skupinu. Tam já chci investovat své peníze na reklamu, u televize mám stále jeden velký otazník."

Určitě se dá říci, že hodně záleží na konkrétním trhu a konkrétním titulu. Jen si vězměte situaci u nás. Na obrazovkách našich televizí pouze sem tam proběhne reklama na Nintendo Wii, ale jinak kde nic tu nic. A jistě to není proto, že by třeba takoví Take-Two měli málo peněz na zpropagování Mafie 2. Něco na tom Bilsonovi bude...


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama