technologie-na-rozpoznani-hlasu-soucasti-xbox-360-devkitu
Novinka Technologie na rozpoznání hlasu součástí Xbox 360 devkitu

Technologie na rozpoznání hlasu součástí Xbox 360 devkitu

sleepless.

sleepless.

Reklama

Stále populárnější hlasová interakce se v případě budoucích Xbox 360 titulů zřejmě stane standardem. Společnost Microsoft se totiž dohodla s Fonix Speech Group, jejíž technologie pro rozpoznávání zvuků, řeči, hlasu se stane součástí Xbox 360 devkitu.Tvůrci budoucích titulů pro Xbox 360 tak budou moci s výše zmíněnou technologií pracovat od počátečních fází vývoje, což by mělo zvýšit výskyt nových herních prvků, nebo alespoň jiných způsobů interakce s hrou než pouze prostřednictvím gamepadu.Společnost Fonix Speech Group v současnosti nabízí široké portfolio služeb nějakým způsobem spojených s rozpoznáváním hlasu, řeči a zvuků. Technologie se využívají například u mobilních a bezdrátových zařízení, u interaktivních hraček i videoher a řada organizací ji používá pro prvotní kontakt se svými zákazníky na speciálních linkách, kde kolikrát člověk stráví čekáním i desítky minuty při poslechu odporné hudby.Technologie společnosti Fonix už nyní využívá celá řada her, většinou akčních titulů. K dispozici je například v titulech od Ubisoftu Tom Clancy's Rainbow Six 3 Black Arrow, Tom Clancy Rainbow Six: Lockdown, Tom Clancy Ghost Recon 2 a chybět nebude ani v Tom Clancy's Rainbow Six 3. Někteří se s užitím této technologie mohli setkat i v jiných titulech, například v Delta Force:Black Hawk Down, nebo SWAT: Global Strike Team.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama