Takhle mohou vypadat budoucí Star Wars hry
Pokud jste si někdy kladli otázku, jak asi budou Star Wars hry vypadat za pár let, mohla by vás zajímat odpověď v podání zkušeného profesionála. Grafik Jason Lewis ze studia Obsidian Entertainment vytvořil ve svém volném čase s pomocí kolegů prostředí Hvězdných válek v Unreal Enginu 4.
Výsledek jeho snažení stojí rozhodně za pozornost. I když Battlefront od DICE na enginu Frostbite sám o sobě dělá se Star Wars divy, může jít o náznak toho, jak by hry z tohoto světa mohly vypadat za pár let. Na začátku celého projektu přitom byla jen snaha prohloubit znalosti o Unreal Enginu a sen o tom nejdetailnějším modelu lodi Millennium Falcon.
Do práce se nakonec zapojilo celkem 17 vývojářů Obsidianu a výsledkem je vesmírný přístav Mos Eisley na Tatooin, který můžete sami prozkoumat. I když zatím není úplně hotový, k dispozici nejsou jen obrázky, ale i interaktivní demo, které si můžete sami vyzkoušet a projít. Nejde ale přirozeně o hru v pravém slova smyslu, jen demonstraci a ukázku světa samotného. Její autoři už přitom pracují na také VR verzi.
Stojí rozhodně za zmínku že samotné studio Obsidian Entertainment má ke Star Wars zatraceně blízko. V roce 2004 jeho autoři zabodovali s RPG Knights of the Old Republic II: The Sith Lords.