Takhle by dnes mohl vypadat Silent Hill
Včera jsme tu měli Bloodborne v Unreal Enginu 4 a dnes budeme v krasojízdě pokračovat. Kultovní série survival hororů Silent Hill od Konami si dopřává delší oddech, než je nám milé. Zatímco většině hráčů nezbývá, než se s tím neochotně smířit, ti šikovnější z nás mohou dát alespoň průchod vlastní tvořivosti.
James Brady, grafik britského studia Creative Assembly, se nechal inspirovat proslulým mlhou zahaleným městečkem a v Unreal Enginu 4 vdechl život základní škole Midwich. Podle vlastních slov tak chtěl hráčům ukázat, jak by dnes mohl vypadat nový díl, případně, v co se mohl proměnit P.T., pokud by Konami sáhlo po technologii od Epicu.
Není ostatně první ani poslední, kdo se o něco podobného pokoušel. Stejný engine před rokem použil i level artist studia Ubisoft Paris Thomas Ripoll Kobayashi, jenž si pro svůj první experiment s UE4 vybral jednu ze tříd, kterou jsme navštívili už první díle z roku 1999.
Základní škola Midwich patří mezi jednu z nejznámějších lokací v této sérii. Objevila se proto rovněž ve filmové adaptaci nebo komiksu. Zřejmě vás tak nepřekvapí, že se tímto nechvalně proslulým vzdělávacím institutem inspirovala i celá řada dalších hráčů. Ti už dříve vystavěli strašidelnou školu třeba ve hrách Minecraft nebo The Sims.