Starfield se nakonec dočká oficiální podpory DLSS
i Zdroj: Bethesda Game Studios
Starfield Novinka Starfield se nakonec dočká oficiální podpory DLSS

Starfield se nakonec dočká oficiální podpory DLSS

Dominik Tománek

Dominik Tománek

Bethesda nedávno oznámila, že se Starfield brzy dočká podpory DLSS. Absenci této technologie upscalingu, která využívá umělou inteligenci k vylepšení grafiky a je exkluzivní pro grafické karty Nvidia, řada hráčů kritizovala. Blýská se však na lepší časy.

Reklama


  • Bethesda oznámila oficiální podporu DLSS.
  • Konkrétní datum implementace zatím není známé.
  • Momentálně je k dispozici hotfix, který upravuje grafická nastavení a questy.

Nejdříve to vypadalo, že se tato technologie do Starfieldu vůbec nedostane, takže si hráči poradili a moddeři přišli s vlastním řešením ještě před oficiálním vydáním na začátku září. 

Teď však podle vývojářů tým pracuje na plné podpoře Nvidia DLSS a také na dalších grafických možnostech, které si vyžádala komunita, včetně kalibrace HDR, posuvníků FOV, více ovládacích prvků pro jas a kontrast a podpory 32:9 ultrawide monitorů. Konkrétní datum vydání žádné z těchto změn zatím Bethesda bohužel neuvedla.

V současné době je ve Starfieldu k dispozici malá oprava, která zlepší stabilitu, sníží počet pádů a zvýší snímkovou frekvenci na konzolích i PC. Nový hotfix má také opravit chyby ve třech herních úkolech: All That Money Can Buy, Into the Unknown a Shadows in Neon. Kromě toho Bethesda oznámila, že v současné době pracuje na nástrojích pro podporu modů, které budou fungovat na všech platformách, podobně jako tomu bylo ve Skyrimu i Falloutu 4, a požádala komunitu modderů o zpětnou vazbu.

Todd Howard také nedávno potvrdil, že Starfield dočká dodatečného obsahu. 


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama