Spuštění Gods and Heroes MMO se posouvá
MMO projekt Gods and Heroes: Rome Rising byl tvůrci z týmu Perpetual Entertainment nejdříve označován za jakýsi testovací projekt, na němž si vyzkouší technologii i schopnosti, které pak v plné míře použijí pro vývoj MMO Star Trek Online. Když však do hry vstoupila společnost Sony Online Entertainment, tak se z Gods and Heroes: Rome Rising stal AAA MMO titul a spolu s tím začaly průtahy. Namísto plánovaného spuštění během tohoto roku se tak v současnosti počítá s tím, že bude hra spuštěna až v létě příštího roku.
Kontrakt se SOE však kromě jiného dramaticky zvýšil zájem hráčů o Gods and Heroes: Rome Rising, kteří se včera dozvěděli, že celkem 35 zaměstnanců Perpetual Entertainment dostalo těsně před koncem roku padáka. Obvykle takový akt znamená, že s týmem, či společností není něco v pořádku a vývoj daného titulu neprobíhá podle plánu. V případě Perpetual Entertainment je tomu podle všeho jinak a rozvázání pracovní smlouvy s pětatřiceti zaměstnanci bylo zřejmě dopředu plánovaným krokem, který byl motivován tím, že už prostě služby oněch zaměstnanců nejsou a nebudou při dalším vývoji třeba.
Potvrdilo to oficiální prohlášení prezidenta a spoluzakladatele Perpetual Ent. Chrise McKibbina, podle něhož zbývá zhruba měsíc do chvíle, než bude hra po obsahové stránce hotová a pak už se bude jen testovat a upravovat. Spolu s tím už prý role řady zaměstnanců skončila a jejich služeb není dále potřeba. Proto to propouštění, k němuž zřejmě došlo po řádné dohodě a plánovaně, jak už je výše uvedeno. Naznačuje tomu i fakt, že na homepage týmu Perpetual stále visí nabídky na řadu volných míst, většinou technologického zaměření. Většina z zaměstnanců Perpetual, kteří byli odejiti přitom zastávala pozice spojené s tvorbou obsahu. Na základě všech indicií se tedy zdá, že vývoj Gods and Heroes: Rome Rising skutečně probíhá dle upraveného plánu a propuštění pětatřicítky zaměstnanců bylo dopředu plánováno a proběhlo s jejich vědomím.