Souboje s potvorami z Wild Hearts byly původně příliš těžké, systém Karakuri autoři vymysleli až dodatečně
Nastavit vhodnou obtížnost a postarat se o správný balanc, to může být u některých projektů pořádně tvrdý oříšek. Autoři Wild Hearts by mohli vyprávět.
- Tvůrci Wild Hearts vysvětlují, jak balancovali obtížnost hry
- Příliš silná monstra vyřešili díky systému Karakuri
O hře popovídali Takuto Edagawa a Kotaro Hirata v rozhovoru pro magazín IGN. Spolu se dělili o křeslo ředitele vývoje, museli tedy dohlédnout, že hra šlape jako hodinky. Řešili například problém s příšerami Kemono, které byly příliš silné.
Autoři měli samozřejmě možnost sílu jednotlivých potvor uměle oslabit, rozhodli se ale naopak posílit možnosti na straně hráče. A tím se dostáváme k systému Karakuri. Ve hře umožňuje rychle postavit různé pasti a konstrukce, například dřevěnou zeď, do níž bestie může narazit. Ukázalo se, že Karakuri elegantně řeší problém s vysokou obtížností. “Obrovská stvoření byla příliš mocná, pak jsme ale zpracovali nápad ohledně Karakuri. A najednou jsme si uvědomili, že je zase tento systém možná příliš silný,” řekl Hirata.
Tvůrci přiznávají, že jim dalo opravdu hodně zabrat, než našli ten správný balanc, aby soubojový systém nabídl férovou výzvu. Závěrem připomněli, že hráči v případě nouze mohou vyhledat pomoc ze strany zkušenějších válečníků díky cross-platform multiplayeru.
Wild Hearts budou k dispozici od 17. února. Hru si však můžete vyzkoušet už nyní skrze trial dostupný v EA Play.