Souboje s potvorami z Wild Hearts byly původně příliš těžké, systém Karakuri autoři vymysleli až dodatečně
Nastavit vhodnou obtížnost a postarat se o správný balanc, to může být u některých projektů pořádně tvrdý oříšek. Autoři Wild Hearts by mohli vyprávět.
- Tvůrci Wild Hearts vysvětlují, jak balancovali obtížnost hry
- Příliš silná monstra vyřešili díky systému Karakuri
O hře popovídali Takuto Edagawa a Kotaro Hirata v rozhovoru pro magazín IGN. Spolu se dělili o křeslo ředitele vývoje, museli tedy dohlédnout, že hra šlape jako hodinky. Řešili například problém s příšerami Kemono, které byly příliš silné.
Autoři měli samozřejmě možnost sílu jednotlivých potvor uměle oslabit, rozhodli se ale naopak posílit možnosti na straně hráče. A tím se dostáváme k systému Karakuri. Ve hře umožňuje rychle postavit různé pasti a konstrukce, například dřevěnou zeď, do níž bestie může narazit. Ukázalo se, že Karakuri elegantně řeší problém s vysokou obtížností. “Obrovská stvoření byla příliš mocná, pak jsme ale zpracovali nápad ohledně Karakuri. A najednou jsme si uvědomili, že je zase tento systém možná příliš silný,” řekl Hirata.
Už dnes si můžete vyzkoušet Wild Hearts. Příběhový trailer vyzývá k obraně vesnice Minato
Je to tady. Počínaje dnešním dnem můžete poprvé navštívit zdivočelou zemi ve světě Wild Hearts. A jak napovídá poslední trailer, půjde opravdu o hodně.
Tvůrci přiznávají, že jim dalo opravdu hodně zabrat, než našli ten správný balanc, aby soubojový systém nabídl férovou výzvu. Závěrem připomněli, že hráči v případě nouze mohou vyhledat pomoc ze strany zkušenějších válečníků díky cross-platform multiplayeru.
Wild Hearts budou k dispozici od 17. února. Hru si však můžete vyzkoušet už nyní skrze trial dostupný v EA Play.