sixaxis-ovladani-v-lair-volbou-vyvojaru-ne-sony
Novinka SIXAXIS ovládání v Lair volbou vývojářů, ne Sony

SIXAXIS ovládání v Lair volbou vývojářů, ne Sony

sleepless.

sleepless.

1
Reklama

Problémy s ovládáním dráčka v PS3 akci Lair se v době vydání v severní Americe propíraly skoro všude, což bylo z velké části dáno i poměrně hlasitými protesty vývojářů. Ti se odmítali smířit s tím, že kritika prostě neskousla ovládání hry s pomocí SIXAXISU aniž by ve hře byla alternativní možnost ovládat pohyby draka analogovými páčkami. Ostatně bavili jsme se o tom v jednom z podcastů, kde jsme naznali, že zřejmě vývojáři z Factor 5 neměli moc na výběr a v rámci propagace pohyb snímajících funkcí SIXAXISu museli z Lair ovládání analogovými páčkami odstranit nebo jej vůbec neimplementovat.

Tak jsme si to mysleli až do teďka, kdy se nás všechny snaží SCE Worldwide Studios Phil Harrison přesvědčit o opaku. V rozhovoru pro GameTrailers totiž na otázku, proč Lair nenabízí možnost ovládat draka analogovými páčkami, Phil Harrison odvětil: „Na to byste se měli zeptat hochů z Factor 5. Z naší strany to rozhodně rozhodně nebylo přikázáno. Od začátku říkáme, že použití SIXAXISu záleží pouze na rozhodnutí vývojáře, aby to bylo v souladu s jeho kreativní vizí. Není to něco, co můžeme jen tak jednoduše přikázat“.

Pokud tedy máme být na někoho naštvaní za to, že ovládání Lair úplně zkazilo, tak jedině na vývojáře z Factor 5. Ovšem jen za předpokladu, že si s námi Phil Harrison nehraje na babu a netvrdí něco, co není pravda.

Během rozhovoru pro GameTrailers dále došlo i na otázku, co říká Phil Harrison na nářky ohledně přílišné krátkosti Heavenly Sword. Jinak řečeno, jestli mu nepřijde moc zaplatit 60 dolarů za hru, jež se dá dokončit za 6 hodin.

Harrison to však vidí jinak. Nepřijde mu špatné, že lidé na konci hry žádají víc, právě naopak. Považuje to za velký klad a pozitivum. Navíc nevěří, že někdo dokáže HS dohrát za 6 hodin, až na hardcore testery. Rozhodující je podle Harrisona kvalitní produkce, kvalitní hratelnost a ve výsledku tedy kvalitní zážitek, jež člověka dokáže emocionálně uchvátit. Pokud hra uspěje ve všech těchto bodech, tak na ní není nic špatného, bez ohledu na délku. Tak to vidí Phil Harrison. Jakpak to vidíte vy?


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama